تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017 هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

از جین‌هاي آبی تیره تا کت کوتاه زنانه, سال جاری هم مانند سال‌هاي قبل طراحی‌هاي خاص و متفاوت برای جین یکی از نکاتی بود که در کت  واک‌هاي پاییزی به چشم می خورد.

هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

جین‌ها پرطرفدارترین لباس‌ هایي میباشند که در هر جای جهان در کمد لباس هر شخصی میتوان آن‌ها را پیدا کرد, پس تعجبی ندارد که همه ي وقت طراحان برای نشان دادن خلاقیت خود در شکل‌ دهی به این لباس‌ هاي دوست داشتنی با یکدیگر در رقابت باشند.

نگاهی به ترندهای جین 2017 در کت واک‌هاي پاییزی سال جاری بیاندازید. مجله گلمور «glamour»  منتخب این طراحی‌ها را یک جا جمع کرده هست.

هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

جین خام برای بازگشت به ریشه‌ها

هیچ چیزی نمی تواند خاص‌تر از یک ست جین خام باشد. بیایید به ریشه‌هاي لباس جین بازگردیم, یک ست جین با رنگ آبی خام, بدون سنگ شور و بدون طرح همان چیزی هست که برای پاییز 2017 نظر طراحان را به خود جلب کرده هست.

یکی از سرشناس ترین نمونه‌هاي یک استایل جین حقیقی را می توانید در کت واک برند کلوین کلاین مشاهده نمایید که به خوبی با کفش چرم و یک پلیور یقه اسکی خوش فرم ست شده هست.

برندهای پونت روما «Punt Roma» و کوتون «Koton» نمونه این مدل را در آلبوم‌هاي سال جاری خود دارند, آن‌ها را میتوانید در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل پیدا کنید.

هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

گل‌هایي که روی جین مینشینند

نگاهی به استایل بلاحدید یا ریحانا بیاندازید, آن‌ها عاشق گل‌ها روی لباس میباشند. در ران وی «Runway» پاییز 2017 درست مانند بهار سال جاری می توانید گلدوزی‌هاي بزرگ را روی طرح انواع جین پیدا کنید. این مدل جین برای مهمانی‌هاي دوستانه و بعدازظهرهای پاییزی انتخاب‌هاي خوبی میباشند, کافی هست آن‌ها را با یک کفش پاشنه بلند ست کنید.

هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

به وقت نمایش دکمه‌ها

اگر این مدل برای شما یادآور حال و هوای دهه 70 میلادی هست, باید بگوییم طراحان دقیقا از مدهای همان سال‌ها الهام گرفته‌اند. راز تفاوت این مدل جین, دکمه‌هایي هست که مخفی نشده‌اند. سراغ جین‌هاي دکمه‌دار بروید, به خصوص یک شلوار جین و لی زنانه  دخترانه که به جای زیپ با چندین دکمه بزرگ فلزی بسته میشود.

از این مدل استلا مک کارتنی «Stella McCartney» الهام بگیرید و حتماً طوری لباس بپوشید که تمام دکمه‌ها دیده شوند.

برند پیسز «Pieces» این ترند را به خوبی در آلبوم اخیر خود به کار برده هست.

هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

سرهمی‌ها برای یک تیپ جین کامل

یکی از قوانین اخیر مد این هست که: هرقدر لازم باشد برای استایلمان کمتر فکر کنیم بهتر هست!

یک سرهمی جین آستین دار همان چیزی هست که دقیقا با این قانون مطابقت دارد. آن را میتوان در کت واک پاییزی برندهایی مانند A.C.P, آدام سلمن «Adam Selman» و دیور «Dior» پیدا کنید.

اگرچه قانون, این هست که سرهمی را کامل بپوشید اما برای خلاقیت بیشتری می توانید از A.C.P  الهام بگیرید و آسیتن‌هاي سرهمی را دور کمر رها کنید یا گره بزنید.

هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

شلوارهای XXL حتی اگر لاغر هستید

سال جاری بخش پایین شلوار, سوژه شمار زیادی از طراحان برای نشان دادن خلاقیتشان هست! برای آنکه کفش‌هاي پاییزیتان را به نمایش بگذارید به یک شلوار جین با فرم گشاد و بلند نیاز دارید که با یک تای بزرگ بتواند باعث شود دقت‌ها به نیم بوت پاییزیتان جلب شود.

این مدل شلوار جین را میتوانید در تازه ترین آلبوم اس اولیور «S.oliver» در دیجی استایل پیدا کنید.

هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

سه رنگ جین در یک لباس

چند فصل قبل, ترند جین‌هاي دو رنگ توانسته بود به استایل خیابانی راه یافته و محبوب شود, این بار طراحان یک قدم جلوتر رفته و سومین رنگ را به رنگین کمان جین‌ها اضافه کردند.

درایز ون نوتن «Dries van Noten» یکی از طراحانی بود که با دوختن تکه‌هاي زیگزاگی سه رنگ روی شلوار جین, این ترند را در آخرین کت واک خود به نمایش گذاشت.

هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017

کت کوتاه جین برای خنکی پاییز

وقتی نخستین خنکی پاییز را احساس می کنیم, دلمان می خواهد لایه‌هاي بیشتری را به لباس‌هایمان اضافه کنیم, مانند یک کت جین خوش رنگ.

مد پاییز 2017 به شما می گوید سراغ کت‌هاي جین کوتاه بروید و بگذارید بلوز شما از زیر کت کاملا دیده شود.

منبع: مجله فروشگاه اینترنتی مد و لباس دیجی استایل – جدیدترین مدهای جین از کت واک‌های پاییز ۲۰۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت مدل جین مد پاییز و زمستان 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..