تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : اسرار درگیری مرگبار در دست‌نوشته قربانی – حوادث

سلامت نیوز: دعوای عجیب ۲ کارگر در هتلی در مرکز تهران پایان خوشی نداشت. یکی از آنها پس از دعوا تاکسی کرایه کرد تا به خانه‌اش برود اما در بین راه حالش بد شد و پس از یک هفته به کام مرگ رفت.

به گزارش سلامت نیوز به گفته همشهری، اول مهرماه امسال گزارش مرگ اسرار آمیز مردی ۳۷ساله به قاضی محسن مدیرروستا، کشیک جنایی پایتخت اعلام شد . این مرد به‌دلیل حمله قلبی جانش را ازدست داده بود. او از روز ۲۴شهریورماه در بیمارستان بستری بود و پس از انتقال به بیمارستان با دستخط خودش نوشته بود که با همکارش درگیر شده است. در چنین شرایطی قاضی محسن مدیر روستا دستور انتقال جسد مرد جوان به پزشکی قانونی و تحقیق در این خصوص را صادر کرد.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که قربانی رزروشن هتلی در مرکز پایتخت بوده است. او شب حادثه از محل کارش خارج شده و سوار بر یک تاکسی در حال رفتن به خانه‌اش بود که در بین راه حالش بد و توسط راننده به بیمارستان منتقل شده بود. مرد جوان لحظاتی پس از انتقال به بیمارستان به کما رفت و در قسمت آی‌سی‌یو بستری شد. پزشکان می‌گفتند وی چند وقت پیش عمل قلب باز انجام داده است. از سوی دیگر کارآگاهان با توجه به‌دست نوشته وی که می‌گفت با همکارش درگیر شده، راهی محل کار وی (هتلی در مرکز تهران) شدند.

کارآگاهان با توجه به‌وجود دوربین‌های مداربسته در آنجا به بازبینی تصاویر هتل پرداختند که پی بردند شب حادثه متوفی با همکارش درگیر و دست به یقه شده است. پس از آن قربانی یک تاکسی کرایه کرده تا به سمت خانه‌اش برود اما در بین راه ناگهان حالش بد شده است. با به‌دست آمدن تصاویردوربین مداربسته هتل، قاضی جنایی دستور بازداشت همکار متوفی را صادر کرد تا مشخص شود ماجرا از چه قرار است.

حتما بخوانید :   زیباجو : وزیر رفاه پذیرفت که مشکل امروز طرح تحول سلامت، محاسبات اشتباه بیمه‌ها بود.

مرد۴۶ساله که او هم کارمند هتل است در تحقیقات گفت: روز حادثه با همکارم صحبت می‌کردیم که تعدادی توریست وارد هتل شدند. گویا یکی از آنها وضع مالی خوبی داشت که همکارم به من گفت برو از جوان توریست خواستگاری کن و از او بخواه تا دخترت را عقد کند و دامادت شود. به او تذکر دادم که از این شوخی‌ها با من نکند. اما او دست‌بردار نبود و ادامه داد که اگر دخترت با او ازدواج کند زندگیت از این‌رو به آن رو می‌شود و به آرزویت یعنی پولدار شدن می‌رسی. اینها را که گفت از کوره در رفتم و با هم درگیر و دست به یقه شدیم. همکاران دیگرمان میانجیگری کردند و دعوا را خاتمه دادند.

وی ادامه داد: ساعت حدودا ۸شب بود که متوفی از رستوران هتل غذا گرفت و ماشین کرایه کرد تا به خانه‌اش برود. حتی از من عذرخواهی کرد و با هم آشتی کردیم. او رفت و گویا در راه خانه و داخل ماشین حالش خراب شده بود. من از مرگ او بسیار متاثر شدم و به هیچ عنوان خودم را مقصر نمی‌دانم چرا که بگو مگوی ما خیلی جدی نبود و خاتمه یافت.

پس از گفته‌های این مرد، قاضی جنایی فیلم درگیری را به پزشکی قانونی فرستاد تا مشخص شود که این درگیری، در مرگ متوفی نقش داشته یا نه و اگر داشته چند درصد باعث مرگ وی شده است. چنانچه پزشکی قانونی تأیید کند که این درگیری در مرگ متوفی نقش داشته، همکار وی در برابر اتهام قتل شبه عمد قرار می‌گیرد و طبق درصدی که تعیین می‌شود باید دیه بپردازد.

حتما بخوانید :   توسعه اورژانس هوایی در اولویت/تلاش برای کم شدن زمان رسیدن به بالین مصدومان - مراکز درمانی - جامعه پزشکی

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : اسرار درگیری مرگبار در دست‌نوشته قربانی – حوادث»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..