تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : با این عادت ۱۰ دقیقه ای صبحگاهی هفته ای ۴۰۰ کالری بیش از بسوزانید! – ورزش – زندگی سالم

سلامت نیوز: صبح ها نمی توانید به باشگاه بروید؟ مشکلی ندارد. یک راه خلاقانه برای بالا بردن ضربان قلبتان وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به گفته سایت سیمرغ، با یک روش دلچسب به راحتی از رختخواب تان بیرون بپرید و کالری بسوزانید و حال خودتان و بدن تان را خوب کنید. در این روش نیازی هم به همراه ندارید(یا حتی یک فنجان قهوه!) که شما را از تخت خواب بیرون بکشد. اگر نمی توانید صبح ها باشگاه بروید –ولی می خواهید از همه مزایای ورزش صبحگاهی بهره مند شوید – فقط کافیست یک مهمانی رقص تک نفره برای خودتان راه بیندازید.

بله درست خواندید. علاوه بر آغاز روز روی پای راست خود (به معنی واقعی کلمه)، رقصیدن مزایای بسیار زیادی برای سلامت شما دارد. فقط ۱۰ دقیقه رقصیدن می تواند نرخ ضربان قلب شما را بالا ببرد و در یک حرکت تا ۶۰ کالری بسوزانید. نیازی به گفتن نیست که می تواند حالتان را هم بهتر کند و انرژی فوق العاده ای به شما بدهد. بیدار شوید و بدرخشید!

تنها چیزی که نیاز دارید یک بلند گو و کمی احساس خوب است. زنگ ساعت تان را تغیر دهید تا صبح موزیک مورد علاقه تان را بشنوید و به این شکل خیلی زودتر هر روز صبح از شانه راست بلند خواهید شد. چه کسی فکرش را می کند که کمی تکان خوردن و لرزش دادن بدنتان بتواند چنین تاثیر فوق العاده ای داشته باشد؟

اگر از ورزش کردن خوشتان نمی آید به شما قول می دهیم که اصلا حس ورزش کردن به شما دست نخواهد داد!
این حرکات موزون را کم کم به یک ورزش جدی تر تبدیل خواهید کرد.

حتما بخوانید :   زیباجو : چرا محموله‌های پرنده‌های زینتی در سیستان و بلوچستان کشف می‌شود؟ - حیوانات - محیط زیست

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : با این عادت ۱۰ دقیقه ای صبحگاهی هفته ای ۴۰۰ کالری بیش از بسوزانید! – ورزش – زندگی سالم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..