تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرزن 70 ساله ژاپنی مردها را می‌کشت و پول‌هایشان را به ارث می‌برد! / عکس

پیرزن 70 ساله ژاپنی مردها را می‌کشت و پول‌هایشان را به ارث می‌برد! / عکس

جامعه > حوادث - یک پیرزن 70 ساله ژاپنی که به بیوه سیاه مشهور است به دلیل کشتن سه مرد که یکی از آنها همسرش بوده و اقدام به قتل دیگری به مرگ محکوم شده است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از راشاتودي، این پیرزن 70 ساله قربانیان را با سیانید مسموم می‌کرده. او می‌گوید همسرش را به این دلیل به قتل رسانده که میلیون‌ها ین را خرج زن‌های دیگر کرده است!

او قربانیانش را از طریق آشنایی انتخاب می‌کرده و سپس با آنها قرار گذاشته و نقشه‌اش را عملی می‌کرده است. او با ازدواج یا دوستی با 10 مرد حدود 1 میلیارد ین ارث برده است.

قربانیان این پیرزن اغلب در همان رده سنی 70 سال بوده‌اند. این زن که به عنوان قاتل سریالی شناخته می‌شود حالا به مرگ محکوم شده است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرزن 70 ساله ژاپنی مردها را می‌کشت و پول‌هایشان را به ارث می‌برد! / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..