تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی فوتبال ایران- پاناما؛ تدارکات آسیایی - آمریکایی در جوار دانوب آبی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان و پاناما درحالی باید 10 نوامبر (19 آبان ) در اتریش به مصاف هم بروند که کی روش درصدد است تا با برگزاری دیدارهای دوستانه، شاگردانش را برای رقابت های جام جهانی 2018 روسیه آماده کند.

بر همین اساس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی 26 بازیکن را برای این مسابقه اعلام کرد که به شرح زیر است:

دروازبان‌ها: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس ، امیر عابدزاده از ماریتیمو پرتغال، محمد رشید مظاهری از ذوب آهن

مدافعان: میلاد محمدی از اخمت گروزنی روسیه، مرتضی پور علی گنجی از السد قطر، رامین رضائیان از اوستنده بلژیک، روزبه چشمی از استقلال تهران، سعید آقایی از سپاهان، سید جلال حسینی از پرسپولیس، وریا غفوری از استقلال تهران.

هافبک‌ها: احمد عبدالله زاده از فولاد خوزستان، اکبر ایمانی از پدیده، علی کریمی از سپاهان، اشکان دژاگه، احسان حاجی صفی از پانیونیوس یونان، امید ابراهیمی از استقلال تهران ،سعید عزت اللهی از آمکار روسیه، سامان قدوس از اوسترسوندز سوئد.

مهاجمان: علیرضا جهانبخش از آلکمار هلند، کریم انصاری فرد از المپیاکوس یونان، کاوه رضایی از شارلوا بلژیک، مهدی طارمی از پرسپولیس، مهدی ترابی از سایپا، رضا قوچان نژاد ازهیرنفین هلند، سردار آزمون از روبین کازان روسیه و وحید امیری از پرسپولیس.

البته پاناما نیز تیم‌ خوبی است و با کسب 13 امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم جدول کونکاکاف، موفق شد راهی روسیه شود. برای اولین بار است که پاناما توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد تا در کنار ایسلند از جمله تیم‌هایی باشد که نخستین حضور خود را در جام جهانی تجربه می‌کنند.

هدایت تیم ملی فوتبال پاناما بر عهده هرنان داریو گومز کلمبیایی است که از سال ۲۰۱۴ عهده‌دار هدایت این تیم است و نتایج خوبی نیز با جزر و مد سرخ ( لقب پاناما) کسب کرده است.

بر همین اساس، سرمربی پاناما ،  24 بازیکن را به اردوی تیم ملی برای 2 بازی تدارکاتی در ماه نوامبر مقابل ایران و ولز دعوت کرد که نکته جالب نبود آلبرتو کوینترو ستاره کلیدی پاناما به دلیل مصدومیت و همچنین آنیبال گودوی دیگر ملی‌پوش این کشور است.

دروازه بانان

خوزه کالدرون (ماراتن هندوراس)، جیمی پاندو (دیناموبخارست رومانی)

مدافعان

لوییز اوول(دپورتس تولیمای کلمبیا)، فیلیپ بالوی (سی.اس.دی گواتمالا)، یان کارلوس وارگاس(تائورو پاناما)، رومن تورس(سیاتل آمریکا)، فیدل اسکوبال (نیویورک ردبولز آمریکا)، آدولفو ماچادو (هوستون دینامو آمریکا)، مایکل آمیر ماریلو (نیویورک ردبولز آمریکا)، اریک دیوویس(دوناجس کا استردا اسلوواکی)

هافبک‌ها

مارکوس سانچس(تائورو پاناما)، مانوئل وارگاس (چوریلو پاناما)، آویلا ریکاردو (خنت بلژیک)، آرماندا کوپر (تورنتو کانتی کانادا)، ریکاردو بویتراگو (خوآن اوریچ پرو)، خوزه گونزالس (آرابا یونیدو پاناما)، گابریل گومز (اتلتیکو بروکاراماندا کلمبیا)، ادگار یوئل بارسناس(تامائو لیپاس مکزیک)

مهاجمان

اسماعیل دیاز(آرسی دی فابیرل اسپانیا)، لوییس تجاده (یونیورستی پرو)، ابدیال آریول (دانودیو اروگوئه)، دلیز پرز(سی.اس.دی گواتمالا)، گابریل تورس (لائوزانو اسپورت سوئیس)، پارستار روبرتو (زاکاتکاس مکزیک)

مسن‌ترین بازیکن تیم ملی پاناما ، بلاس پرس ۳۶ ساله است که ۱۱۴ بازی برای این تیم انجام داده و با زدن ۴۲ گل دومین گلزن برتر این تیم است.

پاناما در سید چهار جام جهانی 2018 روسیه است و احتمال رویارویی این تیم با ایران در جام جهانی بالاست چرا که تاکنون 3 تیم از هشت تیم سید چهار، آسیایی هستند که برابر ایران قرار نخواهند گرفت.

دو تیم ایران و پاناما پیش‌تر تنها یک بار برابر هم به میدان رفته‌اند که ایران با تنها گل علی دایی موفق به شکست حریف شد.

انتهای پیام/

آشنایی با پاناما، حریف تدارکاتی ایران در راه جام جهانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی فوتبال ایران- پاناما؛ تدارکات آسیایی - آمریکایی در جوار دانوب آبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..