تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش فدراسیون به مشکل ملی‌پوشان پرورش اندام

۶۲۷۷۷۴

۱۳  بازدید

انتشار تصاویر ملی پوشان در فرودگاه مادرید با واکنش فدراسیون پرورش اندام مواجه شد.

خبرگزاری تسنیم: انتشار تصاویر ملی پوشان در فرودگاه مادرید با واکنش فدراسیون پرورش اندام مواجه شد.

سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نوشت:

«اقدام عجیب مسئولان هتل محل اقامت ملی پوشان و دستور تخلیه اجباری از سوی مدیران مادرید آن هم بدون مجوز باعث شد تا قهرمانان ایران هتل را 20 ساعت قبل از پرواز ترک کرده و عازم فرودگاه شوند. پولاد مردان ایران پس از این اقدام غیر حرفه‌ای با خستگی شدید حاصل از مسابقات و رژیم سخت غذایی مجبور به استراحت در فرودگاه شدند.

فدراسیون بدنسازی شائبه هرگونه کم کاری در خصوص تدارک مکان مناسب برای استراحت ورزشکاران ایران را تکذیب و تصاویر منتشر شده را حاشیه سازی و شیطنت افراد مغرض نسبت به موفقیت‌های ورزش کشور می‌داند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش فدراسیون به مشکل ملی‌پوشان پرورش اندام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..