تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پژوهش کپی به درد کشور نمی‌خورد/ علل حذف بودجه پژوهشی در مجلس

مافی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

بودجه پژوهشی حذف شده از سوی مجلس کاربرد مناسبی نداشت /حمایت مجلس از بودجه های پژوهشی در راستای کمک به کشورپروانه مافی نماینده مجلس در گفت و گو با حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: متاسفانه به پژوهش هایی که در دانشگاه ها و وزارتخانه ها در حال شکل گیری است توجه خاصی نشده است.

وی ادامه داد: پژوهش به معنای کپی کردن از نوشته های دیگران و یک جور تالیف مجدد نیست و این پژوهش نه به درد وزارتخانه ها می خورد و نه در دانشگاه می تواند مثمر ثمر باشد.

نماینده مجلس افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته این بودجه پژوهشی در مجلس حذف شد و اگر پژوهشی برای حل مشکل در بخش عملیاتی کشور بتواند مشکلات و مسائلی را برطرف کند قطعا مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص حذف بودجه پژوهشی که از سوی مجلس صورت گرفت، یادآور شد: این یک بودجه رسمی بود که عملا کاربرد مناسب و لازمی را نداشت و لذا حذف گردید.

انتهای پیام/

تخصیص۳۰ درصدی اعتبارات پژوهشی به دانشگاهها و پژوهشگاه‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پژوهش کپی به درد کشور نمی‌خورد/ علل حذف بودجه پژوهشی در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..