تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال مدارک 4 باشگاه در سیستم AFC

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد چهار باشگاه تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و نفت تهران مدارک خود را در سیستم AFC ثبت کردند.

به گزارش شما نیوز ،و به نقل از سایت سازمان لیگ، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد چهار باشگاه تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و نفت تهران مدارک خود را در سیستم AFC ثبت کردند.

علاوه بر این سایر باشگاه‌ها نیز در این زمینه تلاش کردند مدارک خود را ارسال کنند و تا ساعت 20 امشب دیگر باشگاه فرصت ارسال این مدارک را دارند.

کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای از فردا مدارک ارسالی را مورد ارزیابی قرار داده و نهایت تا روز شنبه نتایج برای تصمیم نهایی به AFC اعلام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال مدارک 4 باشگاه در سیستم AFC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..