تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره خنده دار عادل فردوسی از فیلم هندی مشهور

خاطره خنده دار عادل فردوسی از فیلم هندی مشهور

 

مجری معروف برنامه ورزشی نود ، خاطره ای خنده دار از عشق و علاقه اش به فیلم هندی شعله و روش جالبش برای کنترل احساسات خود در طی دیدن این فیلم تعریف کرد . به گزارش ایران ناز عادل فردوسی پور با حضور امید سینک، بازیکن ایرانی-هندی تیم پارس جنوبی جم خاطره جالبی تعریف کرد.

 

سینک بازیکن شاهین بوشهر اصلیتی هندی دارد و حضور او در برنامه 90 باعث شد تا عادل فردوسی پور خاطره بسیار جالبی تعریف کند.

 

او که فیلم شعله یادش آمد، با خنده گفت: «من خیلی فیلم شعله را می دیدم و چقدر خز بودم!»

 

عادل ادامه داد: «من فیلم شعبه را ضبط کرده بودم. خیلی بدم می امد از آخر فیلم، خیلی ناراحت کننده بود که جی می مرد! هر وقت جی می مرد من گریه می کردم. فکر کنم راهنمایی بودم. آخر چه کاری بود؟ همش گریه می کردم. بعد که فیلم را ضبط کردم، آن قسمتی که جی تیر می خورد را برفک کردم و بعد آخر فیلم می آمد و آن حرکات موزون!»

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره خنده دار عادل فردوسی از فیلم هندی مشهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..