تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ماریو بالوتلی به خداحافظی آندره پیرلو از فوتبال + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آندره پیرلو، ستاره ایتالیایی سابق تیم های اینتر، میلان و یوونتوس که برای مدتی در تیم نیویورک سیتی بازی می کرد، برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی تیم نیس فرانسه که در تیم ملی ایتالیا چندین مسابقه را در کنار پیرلو بازی کرده بود، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به خداحافظی او از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

بالوتلی در اینستاگرام خود نوشت: "افتخار این را داشتم که در کنارت بازی کنم؛ بابت همه چیز از تو متشکرم آندره آ. از نظر من، می توانستی 10 سال دیگر هم به بازی کردن ادامه بدهی".

 پیرلو

انتهای پیام/

ماریو بالوتلی نسبت به خداحافظی آندره پیرلو واکنش نشان داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ماریو بالوتلی به خداحافظی آندره پیرلو از فوتبال + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..