تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی‎های نفتکش ایرانی به اینترنت پرسرعت متصل شد

اینترنت پرسرعت ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران توسط مدیرعامل این شرکت از طریق ویدئو کنفرانس رسما افتتاح شد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از شرکت ملی نفتکش، اینترنت پرسرعت ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران روز گذشته (دوشنبه ۱۵ آبان) توسط سیروس کیانارثی و با حضور تعدادی از اعضای هیئت مدیره این شرکت از طریق ویدئو کنفرانس و گفت وگوی تلفنی و تصویری با دریانوردان ۲ فروند از کشتیهای این شرکت رسما افتتاح شد.

با این اقدام که در راستای تحقق یکی از خواستههای دریانوردان ناوگان شرکت ملی نفتکش انجام شد، دریانوردان ناوگان این شرکت که تا پیش از این به اینترنت ماهوارهای پرسرعت دسترسی نداشتند، از خدمات این شبکه جهانی بهرهمند شدند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در این مراسم تجهیز ناوگان این شرکت به اینترنت ماهواره ای را اقدامی در پاسخ به یکی از خواستههای دریانوردان و رفاه حال و آرامش خاطر آنها در شرایط سخت کار در دریا و دوری از خانواده اعلام و اظهار امیدواری کرد با این قبیل اقدامات و ارتقای سطح کیفی خدمات این شرکت در بعد نیروی انسانی و ناوگان، این شرکت حضور قدرتمندتری را در آبهای بینالمللی داشته باشد.

قابل ذکر است بهرهمندی ناوگان نفتکش ملی نفتکش ایران از اینترنت طی یک برنامه زمانبندی ۶ ماهه و با هماهنگی مدیریتهای فنی و بازرگانی این شرکت انجام خواهد گرفت که در اولین مرحله ۲ فروند از کشتیهای تانکر این شرکت به این سیستم مجهز شدند و هم اکنون دریانوردان این کشتیها قادر هستند بدون محدویت حجمی و به صورت رایگان در هر نقطه از جهان از خدمات این سیستم استفاده کنند.

همچنین مراحل تجهیز ۳ فروند دیگر از کشتیهای دیگر شرکت ملی نفتکش ایران به اینترنت در حال انجام است که در ماه جاری (نوامبر) به بهره برداری خواهد رسید. علاوه بر دسترسی رایگان به اینترنت، ایمیلهای شخصی و شبکههای مجازی مانند تلگرام، واتس اپ و خطوط تلفن ارزان قیمت نیز جهت ارتباط از خشکی به کشتی و بالعکس فراهم شده است که از این طریق دریانوردان ناوگان نفتکش ایران همواره قادر خواهند بود با خانواده های خود در تماس باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی‎های نفتکش ایرانی به اینترنت پرسرعت متصل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..