تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ‌یک/ خروج بادران از بحران با بازی ضعیف نساجی

در ادامه بازی های هفته دوازدهم لیگ آزادگان، بادران تهران موفق شد نساجی مازندران را با نتیجه یک - صفر از پیش رو بردارد.

به گزارش شما نیوز ، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ یک، دو تیم بادران تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف هم رفتند که در پایان بادران توانست با نتیجه یک - صفر شاگردان پاشازاده را بدرقه کند.

با سوت آغاز بازی، این بادران بود که با ردوبدل کردن پاس های پی در پی نشان داد، تنها برای پیروزی پا به میدان گذاشته و خیلی زود هم مزد این برتری را با گلزنی سعید واسعی در دقیقه هفت گرفت و در ادامه باز هم این شاگردان محمد ربیعی بودند که حملات زیادی را روی دروازه قائمشهری ها پدید می آوردند که با درخشش مجتبی روشنگر، گلر نساجی توپ هایشان راهی به دروازه پیدا نکرد و تک موقعیت نساجی هم در اواخر نیمه نخست مسابقه روی شوت سهمگین علی فرهنگ به وجود آمد که با برخورد به تیرک راهی به دروازه حریف تهرانی پیدا نکرد.

با آغاز نیمه دوم باز هم بادرانی ها با به دست گرفتن توپ و میدان، حاکم مطلق میدان لقب گرفتند که هرچه زدند با واکنش های پی در پی گلر نساجی راهی به دروازه پیدا نکرد و در این میان نساجی هم یکی، دو موقعیت نصف و نیمه روی دروازه بادران پدید آورد که حاصلی در پی نداشت تا در نهایت این بازی با نتیجه یک - صفر به سود ربیعی و شاگردانش به پایان برسد.

با این نتیجه بادران ۲۰ امتیازی شد و به مکان چهارم جدول رده بندی رسید و نساجی مازندران با همان ۲۳ امتیاز و به احتساب پیروزی برق شیراز در مکان سوم قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ‌یک/ خروج بادران از بحران با بازی ضعیف نساجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..