تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در تبلیغ نوت 8، محصولات 10 ساله اپل را به تمسخر گرفت + فیلم

سامسونگ در تبلیغ نوت 8، محصولات 10 سال اپل را به تمسخر گرفت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته شرکت سامسونگ فیلمی تبلیغاتی برای جدیدترین محصول خود یعنی نوت 8 منتشر کرد که در فضای مجازی جنجال به پا کرده است. این شرکت کره ای در فیلم منتشر شده به تمسخر محصولات اپل پرداخته است.

همانطور که می دانید، دو شرکت اپل و سامسونگ در ساخت محصولات یکدیگر شریک هستند اما در فضای تبلیغات و فروش محصول، رقیب جدی هستند و در تبلیغات خود سعی در تخریب هم دارند. اینبار سامسونگ در تبلیغ نوت 8، محصولاتی که اپل در 10 سال اخیر تولید کرده است را زیر سوال برده و در این فیلم تبلیغاتی یک دقیقه ای، به مشکلات کمبود حافظه، مقاوم نبودن در برابر آب، وجود مشکلات به دلیل حذف جک 3.5 میلیمتری، شارژ بدون سیم و ... اشاره کرده است.

سامسونگ ادعا می کند که اپل در این 10 سال سیر نزولی داشته و این شرکت کره ای از لحاظ فناوری جلوتر از اپل بوده است. سامسونگ در این فیلم تبلیغاتی هواداری که با چهره ای عجیب (بالای صورتش مانند آیفون X قابل مشاهده نیست) در صف خرید آیفون X ایستاده را به تمسخر گرفته و به نوعی کسانی که برای خرید آیفون X ماه ها انتظار کشیدند را عجیب می خواند.

در ادامه می توانید فیلم تبلیغاتی سامسونگ که در آن گوشی‌های هوشمند اپل را به شدت مورد تمسخر قرار داده را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

فیلم تبلیغاتی سامسونگ که در آن گوشی‌های هوشمند اپل را به شدت مورد تمسخر قرار داده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در تبلیغ نوت 8، محصولات 10 ساله اپل را به تمسخر گرفت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..