تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم پروپئیچ هنوز صادر نشده است

دادگاه عالی ورزش هنوز حکمی در جریان پرونده مهاجم کروات استقلال صادر نکرده است.

به گزارش شما نیوز ، جلسه دادگاه عالی ورزش، CAS روز دوشنبه برای رسیدگی به پرونده پروپئیچ با حضور وکیل ایتالیایی استقلالی ها برگزار شد تا وضعیت مطالبات سال دوم این بازیکن کروات در استقلال مشخص شود.


پئیچ با شروع فصل دوم قرارداد خود، با تصمیم منصوریان از استقلال کنار گذاشته شد و حالا نسبت به دریافت مطالبات سال دوم خود به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده اما باشگاه استقلال عقیده دارد با توجه به اینکه این بازیکن استقلال را ترک کرده، نباید مبلغی به او پرداخت کند.


در این جلسه وکیل دو طرف دفاعیات خود را انجام دادند اما هنوز هیچ حکمی درباره این پرونده صادر نشده و فعلا مشخص نیست که دادگاه عالی ورزش به سود و یا ضرر استقلال رای خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم پروپئیچ هنوز صادر نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..