تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح شهاب‌، جداسازی‌ دانش‌آموزان را دنبال نمی‌کند

طرح شهاب‌ جداسازی‌ دانش‌آموزان را دنبال نمی‌کندرضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص اجرای طرح شهاب برای دوره ابتدایی عنوان کرد: با توجه به اینکه استعداد‌های متنوعی برای افراد وجود دارد، شناسایی‌ این قابلیت‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: در طرح شهاب‌ تلاش‌ بر این است‌ که با همکاری شورای ملی این طرح به جای نخبه‌پروری‌ به شکل‌ صحیح آن یعنی‌ شناسایی‌ و هدایت‌ استعدادها‌ توجه کنیم‌.

معاون آموزش ابتدایی‌ با اشاره به اینکه‌ بحث‌ جداسازی‌ در طرح شهاب مورد توجه نیست‌، اظهار کرد: در این طرح همه دانش‌آموزان را به رسمیت‌ می‌شناسیم‌ و به استعدادهای‌ این افراد‌ توجه  می‌کنیم.

حکیم‌زاده بیان کرد: یکی از مواردی‌ که در طرح شهاب‌ با آن دچار چالش‌ هستیم‌ مسئله‌ هوش دینداری‌ است که معتقدیم‌ دینداری‌ امری فطری است و استعداد‌ تلقی‌ نمی‌شود بنابراین‌ باید این مسئله در طرح شهاب‌ اصلاح شود‌.

وی افزود: با توجه به اهمیت طرح شهاب‌ این آمادگی در معاونت ابتدایی وجود دارد تا این طرح را با ارزشیابی‌ کیفی و توصیفی‌ تلفیق‌ کنیم‌ تا در مدارس ابتدایی اجرای آن از روند بهتری برخوردار شود‌.

معاون آموزش ابتدایی در مورد الزام اجرای این طرح در مدارس، تصریح کرد: الزامی‌ برای اجرای طرح نداشتیم چرا که‌ برخی محدودیت‌های معلمان نظیر‌ کلاس‌های پر تراکم‌ را می‌شناسیم‌ بنابراین با وجود چنین شرایطی‌ اجرای کامل طرح‌ میسّر‌ نخواهد بود.

حکیم‌زاده یادآور شد: مرکز ملی پرورش فکری‌ استعدادهای‌ درخشان‌ پیگیر‌ اجرای طرح شهاب است و معاونت ابتدایی‌ به عنوان یکی از اعضای کمیته راهبری‌ این طرح محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

محدودیت کلاس‌های درس‌ برای اجرای طرح شهاب 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح شهاب‌، جداسازی‌ دانش‌آموزان را دنبال نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..