تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوب برای استقلالی ها در مورد فرهاد مجیدی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گفته می شود فرهاد مجیدی در یک جمع خصوصی اعلام کرده است که حضورش در کادرفنی استقلال قطعی است و از هفته آینده در تمرین این تیم شرکت می کند.
مجیدی هفته گذشته جلسه ای هم با سیدرضا افتخاری برگزار کرد اما گفته می شود مدیرعامل استقلال به خاطر ایجاد حاشیه چندان موافق حضور این مربی در کادرفنی آبی ها نیست.
با این حال مدیر ان وزارت ورزش و جوانان برای رضایت هواداران استقلال قصد دارند او را به کادرفنی اضافه کنند و گفته می شود احتمال حضور او در کادرفنی استقلال بسیار زیاد است.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

وعده مجیدی: هفته آینده مربی استقلال می شوم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوب برای استقلالی ها در مورد فرهاد مجیدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..