تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگر آیفون 10 بالاترین امتیاز را در بررسی دیسپلی میت کسب کرد

تنها چند روز از عرضه‌ی آیفون ۱۰ گذشته که نتایج بررسی‌های بخش‌های مختلف آن توسط وب‌سایت‌های گوناگون از جمله دیسپلی میت منتشر شده است.

آیفون ۱۰ به‌عنوان ساختارشکنانه‌ترین گوشی سال‌های اخیر اپل برای اولین بار به نمایشگر اولد مجهز شده است. نمایشگر ۵.۸ اینچی آیفون ۱۰، رزولوشن ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسل دارد. نمایشگر ۱۹.۵ به ۹ این گوشی نزدیک به ۸۳ درصد سطح جلویی دستگاه را پوشانده است.

دیسپلی‌میت به‌عنوان اصلی‌ترین مرجع بررسی نمایشگر در دنیا، در تازه‌‌ترین بررسی خود آیفون ۱۰ را مورد ارزیابی قرار داده است. نتایج منتشرشده توسط این وب‌سایت، عملکرد فوق‌العاده‌ی نمایشگر آیفون ۱۰ و کسب نمره‌ی +A را نشان می‌دهد. آیفون سال گذشته‌ی کوپرتینویی‌ها نیز بهترین عملکرد را در بخش نمایشگر از نظر دیسپلی‌میت داشت و به نظر می‌رسد حال نوبت آیفون تازه از راه رسیده‌ی اپل با نمایشگر اولد است که عملکرد خیره‌کننده‌ی خود را به رخ رقبا بکشد.

نمرات دیسپلی‌میت به دلیل آزمایش‌های تخصصی و تجربه‌ی تیم بررسی آن، همواره مرجعی مهم برای سنجش عملکرد نمایشگر بوده است. چندی پیش نوت ۸ توسط دیسپلی‌میت به‌عنوان بهترین نمایشگر دنیای موبایل معرفی شد؛ حال بررسی‌‌کنندگان این وب‌سایت از آیفون ۱۰ به عنوان بهترین نمایشگر بررسی‌شده تا به امروز یاد می‌کنند.

آیفون ۱۰ (IPhone X) در بخش دقت رنگ خالص بالاترین امتیاز ممکن را کسب کرده است. نمایشگر آیفون ۱۰ همچنین بیشترین روشنایی تمام صفحه را با ۶۳۴ نیت در بین گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر اولد کسب کرده است. نمایشگر گوشی جدید کوپرتینویی‌ها بهترین عملکرد را در محیط‌های بدون نور مصنوعی از خود نشان می‌دهد و از طرفی با کمترین میزان انعکاس نور در بین گوشی‌های موبایل روبه‌رو هستیم. آیفون ۱۰ در تست‌های مربوط به تغییر روشنایی در زوایا نیز بهترین نمونه‌ی مورد بررسی دیسپلی‌میت تا به امروز بوده است.

دیسپلی‌میت همچنین در بررسی خود به‌طور مفصل به ویژگی‌های نایت‌شیفت، True Tone و قابلیت اچ‌‌دی‌آر آیفون ۱۰ پرداخته است. کالیبراسیون عالی و بی‌نقص نمایشگر آیفون ۱۰ نیز در بررسی‌های دیسپلی‌‌میت مورد تقدیر قرار گرفته است. صبح امروز نتایج بررسی دوربین آیفون ۱۰ در وب‌سایت بررسی دوربین DxOMark منتشر شد که در این بررسی، دوربین گوشی جدید کوپرتینویی‌ها بهترین دوربین در بخش عکاسی شناخته شد. 

نظر شما در مورد عملکرد آیفون ۱۰ در بخش نمایشگر چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگر آیفون 10 بالاترین امتیاز را در بررسی دیسپلی میت کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..