تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ویدئو از محل نگهداری شاهزادگان بازداشت شده سعودی

اولین ویدئو از محل نگهداری شاهزادگان بازداشت شده سعودیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار خبر دستگیری تعدادی از شاهزادگان سعودی، حواشی بسیاری پیرامون این موضوع ایجاد شد. تصاویر و ویدئو پخش شده از محل بازداشت شاهزادگان، انتقاد و شبهاتی درباره هدفمند بودن این اقدام به بهانه برخورد با فساد اقتصادی به وجود آورده است.

گفته می‌شود دستور بازداشت شاهزادگان و وزرا از سوی بن سلمان بوده، و درست ساعاتی پس از انتصاب دو وزیر جدید برای پست‌های حساس اقتصاد و امنیت ملی از جانب این شاهزاده سعودی  اتفاق افتاده است که خود به طور آشکار نشان دهنده ساختگی بودن اجرای طرح پایان دادن به فساد مالی است.

درادامه اولین ویدئو از محل اقامت شاهزادگان بازداشت شده سعودی را مشاهده کنید که نظریه ساختگی و نمایشی بودن را تایید میکند.

انتهای پیام/

زندان 5 ستاره شاهزاده های بازداشت شده سعودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ویدئو از محل نگهداری شاهزادگان بازداشت شده سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..