تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب تولد نوزاد در حادثه واژگونی اتوبوس مسیر سوادکوه

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ادعای به دنیا آوردن نوزاد از مادر باردار کشته شده در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه را تکذیب کرد.

به گزارش شمانیوز: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ادعای به دنیا آوردن نوزاد از مادر باردار کشته شده در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه را تکذیب و اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ نداده است .

ادعای به دنیا آوردن نوزاد از مادر باردار 25 ساله از شب گذشته در بعضی از رسانه های محلی و همچنین شبکه اجتماعی پخش و به نقل از رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران نوشته شد که در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه ، پرسنل اورژانس استان توانستند از مادر فوت شده ، نوزاد زنده به دنیا بیاورند .
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در میان فوت شدگان این حادثه زن بارداری وجود نداشت که اقدامی برای نجات نوزادش صورت گیرد.
ذکریا اشکپور افزود : ضمن تکذیب مصاحبه با رئیس اورژانس مازندران و اعلام مطالبی مبنی بر تولد نوزاد از یک زن باردار فوت شده ، ادعای برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر بروز چنین اتفاقی تایید نمی شود .
وی ادامه داد : بیش از 14 دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر در شب وقوع حادثه واژگونی اتوبوس به محل اعزام شد که در ابتدا مصدومان به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند .
اتوبوس مسیر تهران به گرگان ساعت حدود 19 یکشنبه شب چهاردهم آبان ماه در منطقه دوگل در جاده سوادکوه به تهران واژگون شد که در بررسی های اولیه از سوی پلیس راه مازندران ، نقص فنی علت بروز این حادثه اعلام شد .
پزشکی قانونی نیز تعداد کشته شدگان این حادثه رانندگی را 13 نفر اعلام کرد و همچنین 25 نفر نیز مصدوم شدند .
مازندران سه هزار و 600 کیلومتر جاده اصلی دارد که هراز، کندوان، و سوادکوه از محورهای مهم مواصلاتی این خطه شمال کشور است. جاده سوادکوه یکی از پرترافیک ترین محورهای کشور محسوب می شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب تولد نوزاد در حادثه واژگونی اتوبوس مسیر سوادکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..