تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماهنگ کربلا کربلا ما داریم می‌آییم میثم مطیعی ویژه اربعین

نماهنگ کربلا کربلا ما داریم می‌آییم میثم مطیعی ویژه اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ، عاشقان اباعبدالله الحسین از سراسر جهان به سمت کربلا رهسپار می شوند ، و بزرگترین تجمع و راهپیمایی جهان را رقم می‌زنند.

پیاده روی اربعین شوق وذوق همه شیعیان را شکوفا کرده و هر کس به روشی ارادتش را به امام حسین (علیه السلام) ابراز می کند ، عده ای با راه اندازی موکب های پذیرایی از زائران ، برخی با خدمت به عاشقان اباعبدالله ، و کسانی که مهارتی در سخنرانی یا مداحی دارند با هنر خود خاکساری آستان اهل بیت را انجام می دهند.

یکی از مداحانی که نوحه های او  درباره اربعین بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته ، میثم مطیعی است ، که با مداحی هایی مانند "کنار قدم های جابر "  دل عاشقان امام حسین (ع) را جلا داده است.

به تازگی نماهنگ زیبای دیگری از این مداح با ملودی قدیمی "کربلا کربلا ما داریم می آییم "  منتشر شده که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است ، در ادامه این نماهنگ زیبا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

دانلود نوحه کربلا کربلا ما داریم می آییم میثم مطیعی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماهنگ کربلا کربلا ما داریم می‌آییم میثم مطیعی ویژه اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..