تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی پذیرفته شدگان آزمون EPT دانشگاه آزاد اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد اعلام شدامیررضا‌ شاهانی‌ مدیر سنجش و پذیرش‌ دانشگاه آزاد اسلامی‌ در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: آزمون زبان انگلیسی EPT، ویژه‌ دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی‌ در مقطع‌ دکتری است‌ که هر ماه این آزمون زبان‌ در واحدهای‌ مختلف دانشگاهی‌ دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: پذیرش در  آزمون زبان انگلیسی‌ EPT  الزامی‌ برای دانشجویان مقطع دکترا محسوب می‌شود تا بتوانند‌ وارد مرحله‌ پژوهشی‌  شوند‌.

شاهانی تاکید کرد: آزمون زبان انگلیسی‌ EPT این دوره‌ در روز جمعه 12 آبان ماه 96 در هشت حوزه‌ کشور‌ برگزار شده‌ است‌ که در آن بیش از پنج هزار نفر از دانشجویان مقطع دکترای‌ دانشگاه‌ در جلسه آزمون‌ حاضر و به سؤالات‌ پاسخ داده‌اند.

وی تاکید کرد: آزمون زبان انگلیسی EPT کاملاً مفهومی‌ است و برای گذراندن‌ آن شرکت‌کنندگان باید تسلط‌ کافی بر دروس‌ آزمون را داشته باشند‌.

شاهانی‌ یادآور شد: نتیجه آزمون انگلیسی EPT ویژه‌ دانشجویان مقطع دکترا امروز از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

انتهای پیام/

اسامی پذیرفته شدگان آزمون زبان انگلیسی EPT



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی پذیرفته شدگان آزمون EPT دانشگاه آزاد اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..