تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش برنامه نود با دنیزلی، سینگ و جادوگری!

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته با سرمربی ترکیه‌ای پیشین پرسپولیس و هافبک پارس جنوبی جم گفت‌وگویی انجام داد.

به گزارش شما نیوز ،دنبال کنید:


* نظرسنجی


مخاطبان برنامه نود می‌توانند گل برتر ماه را از بین گل‌های فاطمه پاپی«حفاری اهواز- دانشگاه آزاد»، محمد پوررحمت‌الله«ملوان انزلی- ماشین‌سازی»، مهدی زبیدی«ذوب‌آهن- پارس جنوبی جم»، امین شجاعیان«تراکتورسازی- فجرسپاسی» و الله‌یار صیادمنش«نوجوانان ایران- نوجوانان آلمان» انتخاب کنند.

* آنچه در برنامه نود امشب خواهید دید:


- خاطره انگیزترین پیروزی‌های منصور پورحیدری، یک سال بعد از گذرشت مردی که پدر استقلال لقب گرفت.
- گفت‌وگو با مصطفی دنیزلی، سرمربی پیشین پرسپولیس.
- ماجرای جادوگری در لیگ یک و مایعی که برای باطل کردن سحر استفاده شد.
- دیدار مجدد آقا معلم با دانش‌آموزان قدیمی خود در مدرسه.


* آیتم ابتدایی ویژه مرحوم منصور پورحیدری و به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت پدر استقلال بود.

* پدیده 2 فولاد خوزستان 2


- نکات بازی


3 پنالتی در 2 دیداری که تاکنون در ورزشگاه امام رضا مشهد انجام شده است.
چهارمین تساوی پیاپی فولاد.
پدیده بدون پیروزی برابر فولاد خوزستان.
پدیده بدون شکست در بازی‌های خانگی این فصل.


* سپاهان 0 پیکان 1


- نکات بازی


پیکان بدون گل خورده در بازی‌های خارج از خانه با نیازمند.
نخستین شکست سپاهان در ورزشگاه نقش جهان با کرانچار.

* ترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر


- حرکات تکنیکی: مجید علیاری، جابر انصاری، وحید امیری، محمدرضا خلعتبری، حسین پورامینی، میثم دورقی، علی کریمی، داریوش شجاعیان، رضا جعفری، کیوان امرایی، کرار جاسم، وریا غفوری، یوسف سیدی، محسن ربیع‌خواه و امید جهانبخش.
- تیرک دروازه: ساسان انصاری.
- کار تیمی: استقلال تهران(مقابل نفت تهران).
- موقعیت از دست رفته: امین منوچهری(برابر استقلال تهران).
- نجات هفته: یوسف سیدی(مقابل صنعت نفت).
- پاس گل: فرشید اسماعیلی(برابر نفت تهران).
- مهار: سعید جلالی(مقابل فولاد خوزستان).
- گل: فراز امامعلی(برابر سپاهان).

* سایپا 0 پرسپولیس 2


- نکات بازی


علی علیپور 4 بازی 5 گل در لیگ و جام حذفی.
علیپور بعد از محرومیت مهدی طارمی در تمام مسابقات برای پرسپولیس گلزنی کرده است.
سایپا رکورددار شکست برابر پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر.
چهارمین برد و کلین‌شیت پیاپی برانکو مقابل علی دایی.

* کارشناسی داوری با ابراهیم میرزابیگی


- پدیده و فولاد خوزستان


خطای هند اکبر صادقی هند بود و پنالتی به درستی به سود فولاد تشخیص داده شد.


- سایپا و پرسپولیس


قبل از گل اول پرسپولیس، توپ به پای امیری برخورد کرد و به اوت رفت در حالی که باید اوت به سود سایپا گرفته می‌شد.

* پارس جنوبی جم 3 سپیدرود رشت 1


- نکات بازی


سپیدرود برای نخستین بار در یک بازی 3 گل خورد.
پارس جنوبی بهترین خط حمله لیگ برتر.
پارس جنوبی با زدن 3 گل روی پرتاب اوت از این حیث رکورددار است.
پارس جنوبی تنها تیمی که در همه بازی‌ها گل زده است.
پارس جنوبی تنها تیم بدون شکست لیگ.

* سینگ: هند پیشنهاد داد اما عرق ایرانی دارم


امید سینگ، هافبک پارس جنوبی جم مهمان حضوری برنامه نود درباره شرایط آسیب دیدگی خود گفت: در یک بازی دوستانه با تیم امید پارس جنوبی همسترینگم دچار کشیدگی شد که یک هفته است استراحت می‌کنم ولی یکی، دو هفته دیگر به تمرینات برمی‌گردم و احتمالا مقابل فولاد در هفته دوازدهم به میدان بروم.


او ادامه داد: پدرم هندی ولی مادرم ایرانی و متولد کهگیلویه و بویراحمد است؛ پدرم به خاطر کارش به ایران آمد و ماندگار شد اما بعد از ورشکستگی در سازمان جهاد و کشاورزی مشغول به فعالیت شد و راننده ماشین سنگین بود؛ در زمان جنگ به دلیل اینکه ایرانی نبود نمی‌توانست در جبهه باشد و فقط رانندگی می‌کرد.


این بازیکن دو رگه هندی- ایرانی درباره شباهت نامش به جبار سینگ، یکی از مشهورترین شخصیت‌های فیلم‌های هندی اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم جبار سینگ افغانستانی بوده ولی در فیلم‌های هندی بازی می‌کرده است؛ سینگ، کمان، خان و ... طوایف بزرگ هندی هستند ولی من و خواهر و برادرانم از بچگی در ایران بودیم.


سینگ در خصوص عرق خود به ایران ابراز کرد: بعد از اینکه به لیگ برتر صعود کردیم از تیم ملی هند پیشنهاد دادند و صحبت‌هایی شد ولی بنده عرق ایرانی دارم و می‌خواهم برای تیم ملی ایران بازی کنم و امیدوار هستم به تیم‌های اروپایی بروم.


او تصریح کرد: در بهبهان به دنیا آمدم و تا الان در همین شهر زندگی می‌کنیم؛ بازیکنانی مثل بهنام برزای، محمد طیبی، محمدامین آرام‌طبع، فرزاد جعفری، حسین بهرامی، بهروز پاک‌نیت و ... بهبهانی هستند؛ بهبهان و دیگر شهرهای خوزستان خیلی استعداد دارند ولی متاسفانه توجهی به آنها نمی‌شوند؛ ما استثناء بودیم و خدا کمک کرد در فوتبال موفق شدیم.


هافبک پارس جنوبی جم درباره تحصیلات خود گفت: لیسانس را به تازگی گرفتم و حالا می‌خواهم برای فوق لیسانس معماری درسم را ادامه دهم؛ درس خواندن را از بچگی دوست داشتم؛ کاردانی که بودم اصلا فوتبال بازی نمی‌کردم و مادرم می‌گفت باید درس بخوانم؛ پس از آن به مادرم گفتم عشق و علاقه‌ام فوتبال است و در کنار درس باید بازی کنم.


سینگ یادآور شد: تمام تیم ما خوب کار کردند و من به نمایندگی از بازیکنان پارس جنوبی آمده‌ام؛ بازیکنان ما آنقدر خوب کار کرده‌اند که ما به موفقیت رسیدیم.


او ادامه داد: ابتدا در تیم سیمان بهبهان زیر نظر آقای زکی‌پور در سوپر لیگ استان کار کردم و بعد شاگرد آقایان مایلی‌کهن، خطیبی، مکوندی، پورموسوی و ... بودم؛ بعد از اینکه گهر منحل شد به ما رضایت‌نامه نمی‌دادند؛ شرایط خانوادگی‌ام طوری بود نمی‌توانستم هر روز برای رضایت‌نامه سراغ آنها بروم چون قرارداد سه ساله داشتم اما در نهایت مجبور شدم تمام مبلغ قراردادم با نفت مسجد سلیمان را به آنها بدم و از این تیم بروم.


هافبک پارس جنوبی جم عنوان کرد: 90-80 درصد فوتبالیست‌های ایران از قشر ضعیف جامعه هستند و بیشتر آنها در بچگی کار کردند؛ ما هم همینطور بودیم و کار کردیم؛ یک سال نتوانستم فوتبال بازی کنم ولی باز هم آقای یزدی من را نجات داد؛ نمی‌خواستم دیگر فوتبال بازی کنم ولی مجددا آقای یزدی که به استقلال اهواز رفت من را با این تیم بُرد که پس از آن نیز به سیاه جامگان رفتم.


سینگ با اشاره به حمایت تماشاگران پارس جنوبی از این تیم گفت: آنها تا دقیقه 90 تیم را تشویق می‌کنند و اصلا به تیم حریف کاری ندارند؛ باشگاه پارس جنوبی از نظر مدیریتی همه جا حامی تیم بوده است و از سوی دیگر کادر فنی ما انسان‌های خوبی هستند.


او تاکید کرد: تا الان با مربیان زیادی کار کردم ولی واقعا فوتبالم را مدیون آقای تارتار هستم؛ از استقلال خوزستان که بیرون آمدم در حال نابودی بودم و رضایت‌نامه نمی‌دادند؛ آقای تارتار به من خیلی کمک کرد و فوق العاده انسان با شخیصت، منظم و پُر تلاشی هستند؛ اینطور نیست هایپر مارکت، بوتیک و ... داشته باشد و می‌بینیم تمام وقت خود را برای تیم و بازیکنان می‌گذارد.

هافبک پارس جنوبی اضافه کرد: مهم نیست پنالتی و ضربه ایستگاهی بزنم چون گل زدن تیم از هر چیز بیشتر اهمیت دارد؛ اصلا اینطور نیست بخواهم فقط گل بزنم چون پاس گل را بیشتر از گلزنی دوست دارم ولی شاید در بازی با استقلال بازیکنان را نمی‌دیدم که پاس بدهم؛ بعضی مواقع تک به تک هستی و می‌خواهی خودت گلزنی کنی.


سینگ پیرامون الگوی فوتبالی خود گفت: زندگی حرفه‌ای رونالدو را دوست دارم و بر اساس آن تلاش می‌کنم؛ از بچگی سبک ضربه آزاد زدن رونالدو را دوست داشتم؛ فوتبالم شاید به رونالدو شباهت نداشته باشد اما عاشق زندگی شخصی رونالدو هستم؛ برای مثال سعی می‌کنم شب‌ها زود بخوابم و روی برنامه پیش بروم.

او با بیان اینکه هدف اصلی‌ام رسیدن به تیم ملی است، عنوان کرد: بازیکنان ما از نظر فنی چیزی از نفرات تیم ملی کم ندارند؛ همه دیوانه‌وار پشت هم هستند، بار فنی بالایی دارند و جدول لیگ همه چیز را در این باره می‌گوید؛ از اینکه آقای کی‌روش آنها را به تیم ملی دعوت نمی‌کند ناراحت نمی‌شوند و تلاششان را بیشتر خواهند کرد؛ آقای تارتار همیشه می‌گوید مطمئنا آقای کی‌روش هم تلاش شما را می‌بیند؛ بازیکنان خودشان را در لیگ اثبات می‌کنند و اگر به تیم ملی دعوت نشدند مشکلی نیست و به تلاش خود ادامه می‌دهند.


هافبک پارس جنوبی درخصوص شرایط جوی جم ابراز کرد: شهر جم 800 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و حریفان ما اذیت می‌شوند ولی عامل اصلی موفقیت تیم مسائل فنی است‌؛ آقای جودکی، مربی بدنساز ما نقش زیادی در این موفقیت داشته و از نیم‌فصل دوم سال گذشته که اضافه شد کارش خیلی خوب بوده و تا الان هم نتایجمان را می‌بینید.


سینگ تاکید کرد: شک نکنید همدلی و رفاقت بازیکنان ما از نظر فوتبالی، اخلاقی و ... بالاست و تا پایان فصل از ادامه این موفقیت سیر نمی‌شوند و جنبه بالایی دارند.


وی یادآور شد: از سال گذشته 11-10 بازیکن در تیم ماندیم، چشم بسته می‌دانیم آقای تارتار چه توقعی از ما دارد و تمام تاکتیک‌ها را اجرا می‌کنیم؛ در کنار این مسائل هم رفاقت را یادمان داده است؛ در استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان تجربه قهرمانی را داشتم و فصل گذشته هم به بازیکنان گفتم قهرمان می‌شویم؛ ابتدای فصل امسال گفتم و الان هم می‌گویم می‌توانیم تا پایان فصل مدعی باشیم.


سینگ تصریح کرد: برای درآمد باشد می‌توانم به تیم ملی هند بروم اما به آن فکر هم نمی‌کنم و تلاشم را ادامه می‌دهم و سختی می‌کشم تا به تیم ملی ایران برسم؛ هرچقدر هم باشد به رفتن به تیم‌های اروپایی فکر می‌کنم و تلاشم را انجام خواهم داد.

* آنالیزی از عملکرد درخشان تیم صدرنشین پارس جنوبی جم و نمایش فوق‌العاده این تیم در خط دفاعی و هجومی پخش شد که در آن اشاره داشت دو مدافع راست و چپ آنها نقش زیادی در حملات این تیم داشته‌اند.

* دنیزلی: زاید 2 گل زد، تماشاگران برگشتند


مصطفی دنیزلی، سرمربی اسبق پرسپولیس در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود پیرامون قهرمانی‌اش با سه تیم در سوپر لیگ ترکیه اظهار کرد: فقط یک مربی تا به حال توانسته این کار را کند؛ قهرمانی با سه تیم بزرگ ترکیه کار بزرگی است؛ شایدمربی دیگری بخواهد آن را انجام دهد ولی به نظرم غیر ممکن است؛ هر از گاهی به خیابان می‌روم مردم ابراز خوشحالی می‌کنند که دو تیمشان را قهرمان کردم اما نمی‌دانم طرفدار گالاتاسرای، بشیکتاش یا فنرباغچه هستند.


وی ادامه داد: ایرانی‌های زیادی به استانبول می‌آیند؛ وقتی در این شهر از خانه بیرون می‌روم می‌گویند آقای دنیزلی خیلی خوشحال هستیم شما را در استانبول می‌بینیم؛ می‌گویند ما در ایران شما را دوست داریم و من هم می‌گویم عاشق شما هستم.


دنیزلی در خصوص سن مربیگری در فوتبال گفت: 67 سالگی برای مربیگری سن بالایی نیست؛ به مربیان دیگر تیم‌های کشوری و باشگاهی نگاه کنید این موضوع را متوجه می‌شوید؛ زمانی که مقابل منچستر یونایتد بازی داشتیم، فرگوسن 75 ساله بود.


سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص پیروزی در دربی ایران با 3 گل ایمون زاید ابراز کرد: یادم است یک بار هم سرمربی گالاتاسرای بودم با فنرباغچه بازی داشتیم که دقیقه 8 یا 9 یک بازیکن اخراجی دادیم و بعد هم یک گل خوردیم اما در 10 دقیقه آخر دو گل زدیم و برنده شدیم؛ مقابل استقلال هم با اینکه 5-4 هزار نفر از هواداران پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرده بودند ولی بعد از گل دوم به استادیوم برگشتند.


دنیزلی در توصیف بازی ایمون زاید عنوان کرد: باید بگوییم او گلزن خوبی است؛ تعریف بازیکن خوب متفاوت خواهد بود؛ ایمون زاید تمام فکرش به گلزنی است و شوت‌زن خوبی بود؛ بعد از آن بازی با استقلال شاید 500 هزار نفر در خیابان‌ها خوشحالی می‌کردند و دو، سه ساعت طول کشید به خانه برویم.


سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص صحبت کردن فاتح تریم با او درباره سرمربیگری در استقلال گفت: بله، او صحبت کرد و مشاوره داشت ولی گفتم اگر به تهران برود با هم می‌رویم چون من با مردم ایران آشنا هستم.


او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه‌اش به تریم برای سرمربیگری در استقلا چه بود، گفت: خدا می‌داند(با خنده).


دنیزلی در خصوص ارزیابی‌اش از تیم ملی ایران در جام جهانی اذعان کرد: اگر از مرحله گروهی بالا بروند می‌توانند کار بزرگی انجام دهند.


سرمربی اسبق پرسپولیس درباره رفتنش از این تیم به دلیلی که مشکل خانوادگی عنوان شده بود، گفت: همواره وقتی در یک تیم در تمام دنیا کار می‌کنید مشکلاتی وجود دارد و نمی‌شود مسائلی نباشد چون اگر نباشد مشخص است بازیکنان مشکل دارند.


دنیزلی با اشاره به بازی با العین امارات در زمان سرمربیگری‌اش در تیم پاس که به پیروزی 3 بر یک آنها به تساوی 3 بر 3 تبدیل شد، با افسوس گفت: نمی‌توانم آن مسابقه را فراموش کنم؛ اگر 7-6 بازی باشد که آنها را فراموش نکنم یکی همان است؛ گل سوم را که خوردیم در نیمکت می‌مردم.


سرمربی ترکیه‌ای پیشین پرسپولیس درباره اطلاعش از بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان از ریزه اسپور و داستان شکایت این تیم اظهار کرد: در آن مقطع باشگاه ریزه اسپور دو بار با من درباره این موضوع تماس گرفت و گفتند قراردادش را زیر پا گذاشته و قرار بوده مجازات شود؛ از من پرسیدند چه کاری می‌توانی انجام دهی که قرار بود با دو طرف صحبت کنیم اما بعد از آن با من تماسی نگرفتند.


دنیزلی در پایان مصاحبه خود پاسخ این سوال که بهترین و با استعدادترین بازیکن در تیم‌های ایرانی و ترکیه‌ای او که بوده را نداد.

* یحیی گل‌محمدی، سرمربی تراکتورسازی با رفتن به مدرسه‌ای در نازی‌آباد که در دهه 70 در آن تدریس می‌کرد خاطره سال‌های دور خود را با حضور سید مهدی رحمتی و مرتضی اسدی، دو بازیکنی حال حاضر که در گذشته شادگر او بودند، را زنده کرد؛ در این بخش گفت‌وگوی جذابی با این سه نفر هم انجام گرفته بود.
رحمتی در این بخش با اشاره به زمان خداحافظی‌اش از فوتبال با خنده گفت: آقای عابدزاده تا 40 سالگی دروازه‌بانی کرد ولی من هر وقت 40 سال و یک روزم شد از فوتبال می‌روم.

معلمی یحیی ، شاگردی رحمتی و اسدی

* استقلال تهران 2 نفت تهران 0


- نکات بازی


سید مهدی رحمتی برای نخستین بار طی 10 فصل اخیر در 6 بازی پیاپی نیمکت‌نشین شد.
نخستین باخت درخشان برابر استقلال.
استقلال 3 برد با 3 مربی.
اولین برد استقلال با شفر در لیگ برتر.

شفر در راه موفقیت(استقلال-نفت)

* پرونده سحر و جادوگری در بازی تیم‌های لیگ یکی گل‌گهر سیرجان و خونه به خونه بابل در مصاحبه تلفنی با عباس گویینی، مسؤول چمن ورزشگاه امام علی سیرجان- خیمه کبود، نماینده فدراسیون در این دیدار- سیاوش اسدالله نیا، عکاس خونه به خونه- محمد جواهری، مدیر عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان و ابراهیم محمودی، سرپرست تیم خونه به خونه مورد بررسی قرار گرفت.

* تراکتورسازی 0 ذوب‌آهن 0


- نکات بازی


ذوب‌آهن در 11 بازی اخیر لیگ برتر و جام حذفی به برتری نرسیده است.
هفتمین تساوی پیاپی دو تیم.
گل‌محمدی بدون برد برابر قلعه‌نویی در پنج بازی گذشته.


* استقلال خوزستان 2 سیاه جامگان 1


- نکات بازی


پنجمین شکست پیاپی سیاه جامگان.
پیروزی استقلال خوزستان بعد از 10 هفته در لیگ.
ویسی بدون شکست مقابل سیاه جامگان.


* صنعت نفت آبادان 0 گسترش فولاد 1


- نکات بازی


اولین پیروزی و اولین گل زده گسترش فولاد با سرمربیگری فیروز کریمی.
رکورد 100 درصد پیروزی گسترش فولاد مقابل صنعت نفت آبادان د تاریخ لیگ.
گسترش فولاد 4 بازی در لیگ برتر و جام حذفی یک گل خورده است.

* کارشناسی داوری


- پارس جنوبی جم و سپیدرود


خطایی روی تیموری اتفاق نیافتاد و صفایی تصمیم درستی برای ادامه بازی گرفت.
نانگ تمارض کرد و مدافع سپیدرود روی او خطا انجام نداد.


- استقلال تهران و نفت تهران


خطا روی امید ابراهیمی و اعلام پنالتی به درستی گرفته شد.
ضربه پنالتی امید ابراهیمی تبدیل به گل شد اما کمک داور تصمیم درستی در این صحنه نداشت.


- استقلال خوزستان و سیاه جامگان


قبل از گل اول استقلال خوزستان، فرید کریمی روی مدافع سیاه جامگان خطا مرتکب شد که داور نگرفت.
اعلام پنالتی به سود سیاه جامگان اشتباه بود و باید خطای مهاجم این تیم روی مدافع استقلال خوزستان گرفته می‌شد.


- صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد


مدافع گسترش فولاد روی کرار مرتکب پنالتی شد که داور به اشتباه خطایی تشخیص نداد.
در نیمه دوم کرار خود را به بازیکن گسترش زد و داور به درستی پنالتی نگرفت.
در تصاویر تلویزیونی مشخص نیست در صحنه بحث برانگیز دقایق پایانی این مسابقه توپ گل شده یا خطای هند اتفاق افتاد اما به نظر می‌رسد توپ گل نشده و به ساق پای بازیکن گسترش برخورد داشته است.

* لژیونرها


در برد 3 بر 2 آلکمار مقابل ویلم جهانبخش یک گل زد و یک پاس گل داد؛ هیرنفین با بازی یک نیمه‌ای قوچان‌نژاد مساوی کرد؛ پیام صادقیان در نخستین بازی در سوپر لیگ ترکیه و حضور تعویضی خود روی گل تساوی بخش مقابل فنرباغچه تاثیر گذاشت؛ استرشوند در لیگ اروپا 90 دقیقه قدوس را برابر بیلیبائو در ترکیب داشت و در آخرین بازی فصل هم به طور کامل به میدان رفت؛ حقیقی در شب شکست 3 بر یک اسکیلستونا یک پنالتی گرفت؛ شارلوآ در حضور کاوه رضایی و پاس گل او، 3 بر یک به برتری دست یافت؛ رضاییان در شب پیروزی اوستنده به‌عنوان تعویضی وارد زمین شد؛ کریم انصاری‌فرد در برد المپیاکوس یک گل زد و یک پاس گل داد؛ پانیونیوس مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی را در ترکیب داشت؛ روبین کازان با سردار آزمون یک باخت و یک تساوی در هفته اخیر به دست آورد؛ سعید عزت‌اللهی برای آمکار؛ ششمین برد فصل السد قطر در حضور مرتضی پورعلی‌گنجی به دست آورد؛ سروش رفیعی در شکست 4 بر 2 تیم الخور مقابل الدحیل یک پاس گل داد؛ القطر محمد طیبی را در روزی که نتیجه را واگذار کرد، در ترکیب داشت.


* گزارشی از بازی‌های هفته یازدهم لیگ دسته اول پخش شد.

با لژیونرها (96/08/15)

* گل‌محمدی: جهانیان سمتی در نفت ندارد


رضا گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون آخرین وضعیت باشگاه نفت اظهار کرد: ما به وظیفه قانونی خود عمل کردیم؛ یک ماه به آقای جهانیان مهلت دادیم و ایشان یک سری مدارک داد اما با وجود همکاری‌های زیادی ایشان به تعهدات خود عمل نکرد.


وی ادامه داد: با وجود اینکه تحت فشار بودم تا مجوز آقای جهانیان را باطل کنم ولی با توجه به اینکه مدافع فوتبال و ارزش‌های آن هستم کمی صبر کردم اما کمیسیون رای داد تا تیم نفت دوباره در اختیار مجمع سهامداران نفت قرار بگیرد و الان آنها مالک باشگاه هستند و باید به وضعیت تیم رسیدگی کنند.


گل‌محمدی اضافه کرد: انتقال سهام به بهنام پیشرو و آقای جهانیان منتفی است و ایشان به لحاظ قانونی از نظر ما هیچ سمتی در فدراسیون و وزارت ورزش ندارد.


* عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگویی تلفنی از شرایط نابسامان و بدهی‌های زیادی این تیم ابراز گلایه کرد.


* گزارشی از نتایج و عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره‌ای که به مقام سوم رسید و همچنین مراسم اهدای جوایز برترین‌های سال فوتبال ساحلی جهان پخش شد.


* نتیجه نظرسنجی


حدود یک میلیون و 700 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود این هفته شرکت کردند که بیش از 62 درصد به گل فاطمه پاپی به‌عنوان برترین گل ماه رای دادند.


برنامه نود این هفته ساعت 02:05 بامداد روز سه‌شنبه، شانزدهم آبان ماه خاتمه یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش برنامه نود با دنیزلی، سینگ و جادوگری!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..