تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباس به عربستان رفت

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفری غیرمنتظره برای دیدار با مقام‌های سعودی به عربستان رفت.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز اسرائیل، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سفر خود به ریاض، با ملک سلمان، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور دیدار می‌کند.

یک منبع نزدیک به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که عباس پس از دیدار با عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر به ریاض سفر کرده است.

سفیر فلسطین در ریاض نیز به رادیو فلسطین گفت: مسائل مربوط به فلسطینی‌ها و تحولات بین‌المللی در جریان دیدار محمود عباس با رهبران سعودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفر غیرمنتظره خود به عربستان، در مورد ایران نیز گفت‌وگو خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباس به عربستان رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..