تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ تقابل نفت آبادان با پرسپولیس و استقلال در طول ۸‌روز!

در صورت صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی این تیم دو بازی متوالی با صنعت نفت آبادان انجام‌ می‌دهد.

به گزارش شما نیوز ، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امشب برگزار شد و طبق این قرعه‌کشی برنده بازی پرسپولیس و بادران در مرحله یک هشتم نهایی با نفت آبادان روبه‌رو می‌شود.

با توجه به اینکه پرسپولیس و صنعت نفت یک بازی معوقه در لیگ برتر نیز باهم دارند، در صورت صعود سرخپوشان در جام حذفی تقابل های جالبی را میان نفت آبادان با سرخابی های پایتخت شاهد خواهیم بود.

در صورتی که‌پرسپولیس ۱۹ آذرماه بادران را شکست دهد، روز ۲۴ آذرماه دیدار معوقه لیگ برتر سرخپوشان با صنعت نفت برگزار می‌شود. سپس این دوتیم ۴ روز بعد یعنی ۲۸ آذرماه در یک چهارم نهایی حذفی باهم رو به رو می‌شوند.

نکته جالب اینکه شاگردان فراز کمالوند در هفته شانزدهم لیگ برتر باید روز ۲ دیماه با استقلال روبه‌رو شوند.

بر این اساس درصورتی که پرسپولیس به دور یک چهارم نهایی حذفی برسد، صنعت نفت آبادان در طول ۸ روز ۳ مسابقه متوالی با پرسپولیس(۲بار) و استقلال تهران خواهد داشت.

گفتنی است؛ اگر پرسپولیس به دور یک چهارم نهایی جام حذفی صعود نکند، دیدار معوقه این تیم با نفت آبادان روز ۲۸ آذرماه برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ تقابل نفت آبادان با پرسپولیس و استقلال در طول ۸‌روز!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..