تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشوی استقلال به ایرانجوان رسید

هافبک جوان و بوشهری استقلال در جام حذفی مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود.

به گزارش شما نیوز ، تقابل استقلال و ایرانجوان بوشهر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شاید در نگاه اول برای اهالی فوتبال جذابیت خاصی نداشته باشد اما قطعا برای بوشهری‌ها بازی مهمی تلقی می‌شود.


تقابل ویژه این مسابقه اما رویارویی مهدی قائدی مقابل تیم سابقش است. باشوی استقلالی ها که روابطش با شفر حسنه شده، در ابتدای فصل با حواشی زیادی از ایرانجوان راهی تیم آبی پوش پایتخت شده و حالا برای بازی با تیم سابقش انگیزه زیادی دارد.


قائدی که تاکنون در ترکیب ثابت استقلال به میدان نرفته در مصاف با تیم سابقش بی شک همه توانایی اش را به کار می گیرد و حتی شاید با نظر شفر یار فیکس استقلال هم باشد.
از این رو هواداران بوشهری نیز که خاطرات خوبی از قائدی دارند در این مسابقه پدیده سال گذشته تیم شان در لیگ دسته اول را زیر نظر می‌گیرند و باید دید چه برخوردی با او انجام می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشوی استقلال به ایرانجوان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..