تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترس عجیب پیرمرد از بادمجان پای پلیس را وسط کشاند (عکس)

ترس عجیب پیرمرد از بادمجان پای پلیس را وسط کشاند (عکس)

 

پیرمرد 81 ساله بعد از دیدن شیئی عجیب در حیاط خانه اش دست به دامان پلیس شد ! ترس عجیب این پیرمرد از دیدن این شیء ناشناخته بزرگ و تیره باعث شد پای ماموران خنثی سازی بمب به خانه او باز شود چرا که پیرمرد تصور میکرد با بمبی کار نکرده روبرو شده است !

 

اما این ترس منجر به کشف بزرگترین بادمجان در حیاط خانه ی این پیرمرد شد . پیرمرد 81 ساله آلمانی بعد از دیدن شی عجیبی در باغچه منزلش به پلیس اعلام کرد که بمبی به جای مانده از جنگ جهانی دوم در منزلش پیداشده.

 

با ورود پلیس مشخص شد شی عجیب تنها یک بادنجان است که رشد زیادی داشت

 

ترس عجیب پیرمرد از بادمجان پای پلیس را وسط کشاند (عکس)
 

بادنجان (یا بادمجان): این واژه معرب پاتنگان و پاتمگان پارسی است و در پارسی با نام کهپَرک نیز خوانده می‌شود.

 

بادنجان گیاهی است خوراکی از تیرهٔ سیب‌زمینیان به نظر می‌رسد که این گیاه بومی هندوستان بوده است .

 

این گیاه در تمام مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می‌کند.ارتفاع آن به ۴۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر نیز می‌رسد.این گیاه در پخت غذاهایی مانند کشک بادنجان، خورش بادنجان، دلمه، بادمجان شکم پر، بادمجان شکم پر ایتالیایی کاربرد دارد.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترس عجیب پیرمرد از بادمجان پای پلیس را وسط کشاند (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..