تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ظریف به استعفای سعد الحریری و اتهامات اخیر عربستان به ایران

واکنش ظریف به استعفای سعد الحریری و اتهامات اخیر عربستان به ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی نخست وزیر لبنان یعنی سعد حریری سفری به ریاض داشته و با مقامات سعودی دیدار کرده است. اما موضوع اینجاست که کمتر از گذشت 12 ساعت از سفر وی و صحبت با مقامات سعودی او از مقام خود استعفا داد و اتهامات جدید علیه ایران و حزب الله را مطرح کرد.

در همین رابطه وزیر امور خارجه کشورمان به این اتفاق و راهبرد مشترک دولت ترامپ و عربستان سعودی واکنش نشان داد. محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر نوشت:

" سفرها به عربستان سعودی متخاصم، برای سلامت منطقه خطربار بوده‌اند. سفر ترامپ سرکوبگری‌ها در بحرین را موجب شد و به دنبال آن معضل قطر ایجاد شد.

سفرهای کوشنر و نخست‌وزیر لبنان [به عربستان سعودی] موجب استعفای عجیب الحریری در خارج از کشورش شد. البته ایران به دخالت متهم می‌شود.

عربستان سعودی با بمباران یمن آن را با خاک یکسان می‌کند، هزاران بی‌گناه از جمله نوزادان را می‌کشد، باعث شیوع وبا و قحطی می‌شود، اما ایران را سرزنش می‌کند.

عربستان سعودی به جنگ‌های تجاوزگرانه، زورگویی در منطقه، رفتارهای بی‌ثبات‌کننده و اقدامات تحریک‌آمیز خطربار مشغول است و ایران را به خاطر عواقب اقداماتش مقصر می‌داند. "

واکنش ظریف به استعفای سعد الحریری و اتهامات اخیر عربستان به ایران

انتهای پیام/

متن توییتری ظریف درباره استعفای سعد الحریری و اتهامات اخیر عربستان به ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ظریف به استعفای سعد الحریری و اتهامات اخیر عربستان به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..