تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهاب انداز: من دوپینگی نیستم!

ملی پوش وزنه برداری نوجوانان ایران ادعا کرد در اعلام نمونه مثبت او اشتباهی صورت گرفته است.

به گزارش شما نیوز ، در شرایطی که چندی پیش از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری نمونه دوپینگ محمد شهاب انداز مثبت اعلام شد، این وزنه بردار نوجوان این موضوع را رد می کند.


این ملی پوش تیم نوجوانان در رقابت های قهرمانی جهان و آسیا که به مدال دسته ۹۴+ کیلوگرم رسیده بود، هنوز درخواست نمونه B ارائه نکرده است. با اینکه فدراسیون اعلام کرده بود شهاب انداز به دوپینگ خود  اعتراف کرده، خودش مساله دیگری را عنوان می کند.


این وزنه بردار نوجوان در این باره گفت: من بارها گفتم که آماده آزمایش هستم. در مسابقات جهانی که قبل از آسیایی بود، آزمایش دادم. من هیچ کار خلافی انجام ندادم و این را به فدراسیون هم گفتم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا درخواست نمونه دوم نکرده، افزود: به فدراسیون رفتم و گفتند که ۱۵ هزار دلار باید بدهی تا درخواست نمونه را ارائه کنیم. این هزینه باید به فدراسیون جهانی پرداخت شود و نزدیک به ۶۰ میلیون تومان می شود. من هم چنین مبلغی ندارم. در ضمن باقری، رییس کمیته پزشکی فدراسیون با چند نفر تماس گرفت و سوالاتی پرسید. آنها نیز گفتند که نمونه دوم هم معمولا مثل نمونه اول است و تغییری در نتیجه ایجاد نمی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهاب انداز: من دوپینگی نیستم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..