تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح به تماشای «نذار این خواب تعبیر بشه» نشست

باید فداکاری و ایثار بانوان در طول هشت سال دفاع‌مقدس را بیشتر به صحنه‌ی نمایش بیاوریم.

به گزارش شمانیوز: احسان محمد حسنی؛ مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح؛ بعد از تماشای نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری گفت: جنگ هشت ساله، ابعاد گسترده‌ای از منظر اجتماعی و فرهنگی داشت و جا دارد تا نمایش‌نامه‌نویسان به جنبه‌های مغفول‌مانده‌ی آن بیشتر بپردازند.
وی ادامه داد: معتقدم باید فداکاری و ایثار بانوان در طول هشت سال دفاع‌مقدس را بیشتر به صحنه‌ی نمایش بیاوریم. نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» تصویری از ایثارگری و فداکارای بانوان را در طول دفاع‌مقدس نشان می‌دهد و از این منظر اثری قابل احترام است.
گفتنی است نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری تا 24 آبان‌ماه، ساعت 18 در مجموعه سایه تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح به تماشای «نذار این خواب تعبیر بشه» نشست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..