تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکایت امام خمینی (ره) از تهدیدات امریکا/ حیف است به امریکا بگوییم شیر! + فیلم

حکایت امام خمینی (ره) از تهدیدات امریکا/ حیف است به امریکا بگوییم شیر!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی پس از پیروزی انقلاب و البته تسخیر لانه جاسوسی دست امریکایی ها به طور کامل از ایران قطع شده و نتوانستند همانند دوران پهلوی سیاست های خود را در ایران اسلامی دنبال کند، دولتمردان آن تهدیدات علیه ملت ایران را در راس کار خود قرار داده و هر روز دشمنی شان را به طرق مختلف بیشتر کردند.

اما مروری بر سخنان امام راحل نشان می دهد سیاسیت های خصمانه دولت امریکا علیه ایران از ابتدا هم کنه و نخ نما بوده است، ایشان در یکی از سخنرانی ها خود در خصوص تَشَرهای کارتر فرموده بودند: " در خصوص تَشَرهای کارتر، نمی دانم شما این مثال را می دانید یا خیر، من حیفم می آید مثال شیر را بزنم اما این حیوان وقتی مقابل دشمنش می ایستد هم فریاد میزند، هم دُمش را تکان می دهد، فریاد میزند برای اینکه طرف را بترساند و دُمش را تکان می دهد برای اینکه میانجی پیدا کند، کارتر را من حیفم می آید بگویم شیر، لاکن او یک موجودی است که همین کارها را می کند، این هیاهوها و فریادها و ترساندن ما از اقدام نظامی کهنه شده است."

در ادامه تعابیر ایشان در خصوص سیاست های امریکا علیه ایران را ببینید.

انتهای پیام/

سخنان امام خمینی در خصوص سیاست های نخ نمای امریکا علیه ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکایت امام خمینی (ره) از تهدیدات امریکا/ حیف است به امریکا بگوییم شیر! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..