تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «صله سحر» فیلم جدید می‌سازد

کارگردان «صله سحر» فیلم جدید می‌سازدبهرام صادقی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: منتظر جلسه برآورد هزینه برای ساخت فیلم «بازی نامه» به سفارش صدا و سیمای خراسان رضوی هستیم.

وی افزود: نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر بر عهده خودم است و با موضوع دفاع مقدس ساخته می‌شود.

وی ادامه داد:کل لوکیشن‌های این فیلم پربازیگر در مشهد مقدس خواهد بود و حدود 30 جلسه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفته‌ایم.

کارگردان سینمایی «صله سحر» درباره دیگر فعالیت‌های سینمایی خود گفت: فیلم بلند دیگری که نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را انجام می‌دهم، «دومین تابستان» نام دارد که در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد حضور خواهد داشت.

گفتنی است؛ بهرام صادقی پیش از این فیلم بلند سینمایی «صله سحر» را کارگردانی کرده که تا به امروز اکران نشده است و از جمله آثاری محسوب می‌شود که در صف شلوغ اکران باقی مانده است.

انتهای پیام/

جدیدترین فعالیت‌‌های سینمایی کارگردان صله سحر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «صله سحر» فیلم جدید می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..