تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر عامل جدید پرسپولیس مشخص شد

پس از خداحافظی نابهنگام طاهری از پرسپولیس و به نوعی استعفا از سمت مدیر عاملی این باشگاه از امروز زمام اموز پرسپولیس بدست مدیر عامل جدید خواهد بود.

به گزارش شمانیوز: پس از کش و قوس های فراوان تغییرات در پرسپولیس انجام شد و در اولین اقدام طاهری از سمت خود استعفا کرد و در آخرین حضورش در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از این پس امور باشگاه پرسپولیس را تا مشخص شدن مدیرعامل جدید گرشاسبی عضو هیئت مدیره انجام می دهد تا پرسپولیس متضرر نشود.

وزارت ورزش و جوانان اگر چه در روزهای اخیر بارها حمایت خود را از مدیر عامل پرسپولیس اعلام کرده بود اما به یکباره طاهری از سمت خود استعفا کرد و راهی زیارت عتبات عالیات شد.

اینکه طاهری تحت کدام فشار با کارنامه نسبتا خوب پرسپولیس را رها کرد در آینده نزدیک مشخص خواهد شد، اما در صورتیکه وزارت ورزش در انتخاب مدیر عامل تعلل کند پرسپولیس قطعا متضرر خواهد شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر عامل جدید پرسپولیس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..