تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانک ها از صدور یونیت های سرمایه گذاری منع شدند

 

صدور واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها از طریق شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ممنوع شد.

محمدرضا معتمد مدیر نظارت بر نهاد های مالی با اعلام این خبر به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، گفت: از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق، صدور واحد های سرمایه گذاری صندوق ها از طریق شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، ممنوع شد.

وی در ادامه افزود: آن دسته از صندوق های سرمایه گذاری که در حال حاضر بانک ها یا موسسات مالی و اعتباری عهده دار سمت رکن مدیر ثبت آنها هستند یا از طریق شعب بانک ها و موسسات در خواست های صدور و ابطال واحدهای سرمایه گذاری صندوق انجام می گیرد از این پس در خصوص صدور واحد منع شدند.

این مقام ارشد اظهار داشت: بانک ها و موسسات مالی و اعتباری موظف اند بدون نیاز به طی تشریفات اصلاح اساسنامه و امیدنامه ضمن معرفی شخص واجد شرایط دیگری به عنوان مدیر ثبت رویه پذیره نویسی، صدور و ابطال واحدهای سرمایه گذاری صندوق مربوطه را به گونه ای اصلاح کند که دریافت درخواست صدور واحدهای سرمایه گذاری صرفاً به روشی غیر از مراجعه سرمایه گذار به شعب بانکها یا موسسات مالی و اعتباری امکان پذیر باشد.

معتمد خاطر نشان کرد: ابطال واحدهای سرمایه گذاری توسط شعب بانک ها یا موسسات مالی و اعتباری بلامانع است اما امکان تصدی سمت رکن مدیر ثبت در صندوق های سرمایه گذاری توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری وجود ندارد.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانک ها از صدور یونیت های سرمایه گذاری منع شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..