تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری یک استقلالی درباره جادوگری

افشاگری یک استقلالی درباره جادوگریبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سیاوش اکبرپور مهاجم سابق استقلال می گوید در سال های گذشته شاهد حضور جادوگران در فوتبال بوده است.

اکبرپور درباره بحث جادوگری در فوتبال ایران گفته است: زمانی که من بازی می‌کردم این مسائل وجود داشت حتی یکی،دو بار به چشم این موضوع را دیدم اما بهتر است در خصوص این مسائل صحبت نکنیم چون ما مسلمان شیعه هستیم.

اکبرپور همچنین گفت: ما خرابی‌های زیادی در فوتبال داریم. از پایه‌ها گرفته تا رده های دیگر. متاسفانه بازیکنان از پایه اخلاق خوب را یاد نمی‌گیرند. من 14، 15 سال در لیگ بودم و خیلی از مسائل را دیدم. بحث جادوگری همیشه وجود داشت اما هیچ وقت هیچ کس جرات نداشت این پیشنهاد را به من بدهد.

منبع:خبر ورزشی

انتهای پیام/

صحبت های سیاوش اکبر پور راجع به جادوگری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری یک استقلالی درباره جادوگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..