تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین سهامدار بزرگ توییتر در لیست شاهزاده‌های بازداشت شده سعودی

پس از انتشار خبر دستگیری شاهزادگان سعودی به جرم فساد، نام الولید بن طلال نیز در بین دستگیرشدگان مشاهده می‌شود که جزو سرمایه‌گذاران بزرگ سیلیکون ولی است.

الولید بن طلال یکی از صدها شاهزاده‌ی سعودی است که نام وی در لیست دستگیرشدگانی قرار دارد که به حکم کمیته‌ی ضد فساد عربستان به ریاست شاهزاده محمد بن سلمان و به حکم ملک سلمان، پادشاه عربستان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

بن طلال در ایالات متحده‌ی آمریکا تحصیل کرده است و سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در کمپانی‌های آمریکایی انجام داده که بخشی از این سرمایه‌گذاری‌ها در کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری بوده است. برای مثال می‌توان به سرمایه‌گذاری‌های بن طلال در سیتی‌گروپ، اپل، فاکس و همچنین توییتر اشاره کرد. بن طلال حتی در برهه‌ای از زمان کمک شایانی به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری فعلی آمریکا کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، بن طلال بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۵ که کسب و کار املاک تحت فشار بود، اقدام به سرمایه‌گذاری در هتل‌های Trump's Plaza Hotel کرد.

بن طلال با در اختیار داشتن بیش از ۳۴.۹ درصد از سهام توییتر، دومین سهامدار بزرگ این شبکه‌ی اجتماعی است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که وی سهام خود در اپل را در سال ۲۰۰۵ به فروش رساند. برآوردهای انجام‌شده ثروت بن طلال را بیش از ۱۸ میلیارد دلار عنوان کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین سهامدار بزرگ توییتر در لیست شاهزاده‌های بازداشت شده سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..