تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس کمیسیون امنیت ملی به راهپیمایان اربعین حسینی پیوست

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیاده روی اربعین کوچک و بزرگ نمی شناسد . زن و مرد ، پیر و جوانی ، کودک و بزرگسال همه با عشق حسین قدم در راه عشق میگذارند و با تمام توانشان به سوی سرزمین عشق قدم بر میدارند. در حالی که تنها چند روز تا اربعین حسینی زمان باقی است عاشقان حسین (ع) از هر راهی به دنبال رسیدن به سرزمین عشق هستند تا در روز اربعین در کنار حرم امام حسین (ع)  باشند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس نیز از این قائله مستثنی نبوده و برای حضور در مراسم اربعین از نجف اشرف به راهپیمایان اربعین حسینی پیوست.

علاءالدین بروجردی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی
علا‌ءالدین بروجردی رئیس‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای حضور در مراسم اربعین از نجف اشرف به راهپیمایان اربعین حسینی پیوست."

 

انتهای پیام/

حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس در پیاده روی اربعین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس کمیسیون امنیت ملی به راهپیمایان اربعین حسینی پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..