تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالش فدراسیون و صداوسیما وارد فاز جدیدی شد

چالش به وجود آمده میان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال برای پخش مسابقات فوتبال وارد فاز تازه تری شده است.

به گزارش شمانیوز: : بعد از چالش‌‌های به وجود آمده میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما برای حق پخش تلویزیونی، حالا این اختلافات وارد فاز تازه‌ای شده که شاید حتی این موضوع به پخش نشدن بازی‌های لیگ برتر منجر شود.

بر اساس توافق جدید که میان فدراسیون فوتبال و اسپانسر سازمان لیگ به وجود آمده، در صورتی که سازمان صداوسیما برای پخش بازی‌ها با فدراسیون فوتبال به توافق نرسد حتی دوربین‌های پخش زنده تلویزیونی هم به ورزشگاه راه نخواهند یافت.

در صورت رخ دادن چنین موضوعی، دوربین‌های تبلیغاتی فدراسیون فوتبال در ۴ ورزشگاه کشور مستقر خواهند شد تا بازی‌ها را با کیفیت بالا ضبط کنند و صداوسیما خروجی آن را برای پخش از تلویزیون خریداری کند.

این در حالی است که از سوی صداوسیما عنوان شده که هزینه‌های زیاد باعث شده که حتی آنها در مخارج جاری خود هم دچار مشکل شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالش فدراسیون و صداوسیما وارد فاز جدیدی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..