تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرسدس AMG GT S با کیت تیونینگ ایمسا

شرکت تیونینگ خودروی ایمسا، به سراغ مرسدس AMG GT S رفته است تا علاوه بر تقویت پیشرانه‌ی آن، محصولی آیرودینامیک با کیت بدنه‌ی جذاب ارائه کند.

بسیاری از افراد در اقصی نقاط جهان تصور می‌کنند که دوران پیشرانه‌های احتراق داخلی به سر رسیده است؛ اما برندهای فعال در زمینه‌ی تیونینگ اعتقادی به این مسئله ندارند و همچنان در حال کار روی قابلیت‌های پیشرانه‌های بنزینی هستند.

یکی از آخرین نمونه‌ها مربوط به تیونر مشهور، ایمسا GmbH می‌شود که روی یک دستگاه مرسدس بنز AMG GT S کار کرده است. این خودرو در حالت عادی ۵۱۵ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می کند. AMG GTS در نسخه‌ی استاندارد، بسیار قدرتمند است و چندان نیازی به افزایش قدرت آن احساس نمی شود؛ با این وجود مدل‌های قدرتمند‌تر این خودرو همانند GT30 و GT R نیز تولید شده‌اند که به کیت‌های بدنه‌ي متفاوت و سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب مجهز هستند.

مرسدس AMG GT S

شرکت تیونر ایمسا در جدید‌ترین پروژه‌ی خود با نام RXR One Super Gran Turismo، اقدام به افزایش قدرت پیشرانه‌ی ۴ لیتری V8 این خودرو به ۸۴۸ اسب بخار کرده و گشتاور آن را به ۱۰۰۰ نیوتون متر افزایش داده‌ است. برای دست‌یابی به این قدرت، تیونر اقدام به استفاده از پیستون‌های فورج‌کاری شده، اینترکولر تقویت‌شده، ورودی‌های هوای جدید و توربوشارژرهای جدید روی آورده است. همچنین برای محور عقبی از تایرهایی با پهنای ۳۱۵ میلی‌متر استفاده شده و پهنای تایرهای جلو به ۳۰۵ میلی متر رسیده است. با وجود اینکه این تایرها چسبندگی بسیار خوبی برای این خودرو به ارمغان آورده‌اند؛ اما ایمسا هیچگونه آماری در خصوص شتاب صفر تا صد کیلومتر و ۰ تا ۱۶۰ کیلومتر این خودرو عنوان نکرده است.

مرسدس AMG GT S

اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های این خودرو را می‌توان کیت بدنه‌ی آن دانست که از جنس الیاف کربن ساخته شده است. همچنین یک باله‌ی عقب بزرگ برای این خودرو در نظر گرفته شده است که ظاهر آن را شبیه خودروهای مسابقات GT3 می‌کند. نصب این کیت بدنه سبب کاهش چشمگیر وزن در خودروی RXR شده است؛ به‌طوری که وزن این خودرو به کمتر از ۱۳۰۰ کیلوگرم کاهش یافته که تقریبا ۳۰۰ کیلوگرم سبک‌تر از مدل استاندارد این خودرو است؛ ضمن اینکه قدرت آن نیز بیش از ۳۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. به همین خاطر ایمسا برای افزایش ایمنی این خودرو اقدام به نصب رول کیج درون کابین کرده است.

مرسدس AMG GT S

بیشتر مشخصه‌های این خودرو از جمله تایرهای عریض و آیرودینامیک بهبودیافته، این مدل را شبیه به یک خودروی مسابقه‌ای کرده است تا یک محصول جاده‌ای. RXR را باید یک خودروی تیونینگ شده‌ی تمام‌عیار نامید؛ چرا که اختلاف قدرت این خودرو با مدل استاندارد مرسدس AMG GT به اندازه‌ی قدرت موتور یک فولکس واگن گلف R است. همین مورد این سؤال را به وجود می‌آورد که این خودرو چگونه توانسته است مجوز حرکت در خیابان‌های اروپا را کسب کند. باید گفت که خوشبختانه این خودرو کاملا یک محصول استاندارد خیابانی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرسدس AMG GT S با کیت تیونینگ ایمسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..