تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور وزیر ورزش و مایلی‌کهن در اردوی پولاد مردان

۶۲۵۹۹۷

۴۵۷  بازدید

وزیر ورزش و جوانان در محل برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حضور یافت.

خبرگزاری تسنیم: تمرین تیم ملی وزنه‌برداری امشب در حالی برگزار شد که مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در آن حضور داشت و از نزدیک به ملی‌پوشان صحبت کرد.

این دیدار در حالی صورت گرفت که محمد مایلی‌کهن، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال نیز به محل برگزاری اردو آمد.

سلطانی‌فر در جمع ملی‌پوشان اظهار داشت: این برای سومین بار است که به اردوی وزنه‌برداری می‌آیم. چند روز دیگر دوره حضورم در وزارت ورزش و جوانان یک ساله خواهد شد.

وی افزود: ما با جدیت در کنار کمیته المپیک هستیم و تعامل خوبی هم داریم. ما همه فدراسیون‌ها را برای رقابت‌های جهانی، بازی‌های آسیایی و المپیک ارزیابی می‌کنیم تا نتایج بهتری نسبت به دوره‌های قبل بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم انتظار ویژه‌ای از وزنه‌برداری دارند؛ چرا که این رشته در المپیک‌های قبلی تواسنته مدال‌آور باشد. ما در حد توان، وزنه‌برداری را ویژه می‌بینیم و متناسب با برنامه‌هایی که این رشته دارد، کم و کاستی‌ها را جبران می‌کنیم.

سلطانی‌فر خطاب به وزنه‌برداران عنوان کرد: در خصوص پاداش‌ها و هدایا نیز باید بگویم که وزنه‌برداری را ویژه دیده‌ایم. شما طلای جهانی را بیاورید، ما هم همه چیز را درست می‌کنیم.

حضور وزیر ورزش و مایلی‌کهن در اردوی پولاد مردان حضور وزیر ورزش و مایلی‌کهن در اردوی پولاد مردان حضور وزیر ورزش و مایلی‌کهن در اردوی پولاد مردان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور وزیر ورزش و مایلی‌کهن در اردوی پولاد مردان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..