تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه کاخ علی کریمی با خانه پدر سردار سلیمانی!

کاخ علی کریمی , در ادامه کاربران نیز با انتشار تصویری از ویلای بسیار مجلل و ماشین گرانقیمت کریمی در لواسان این پست را مورد نقد قرار داده و باز هم نسبت به آن واکنش نشان دادند.

کاخ علی کریمی

کاخ علی کریمی , علی کریمی فوتبالیست مشهور کشورمان همانقدر که محبوبیت داشت پرحاشیه هم بود. این بازیکن پس از چالش‌های بسیار با باشگاه نفت، بار دیگر با انتشار پستی درباره کوروش حاشیه ساز شد.

چند روز پیش علی کریمی در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از مقبره کوروش و انتساب نادرست حدیثی از امام علی (ع) به او، واکنش‌های بسیاری را از سوی کاربران سبب شد.اما وی به جای اصلاح اشتباهش با جمله ای دیگر کار را خراب تر کرد .
او در جمله خود با اشتراک گذاشتن شعری، به قیاس مقبره کوروش و برخی از اماکن مذهبی پرداخت.

در ادامه کاربران نیز با انتشار تصویری از ویلای بسیار مجلل و ماشین گرانقیمت کریمی در لواسان این پست را مورد نقد قرار داده و باز هم نسبت به آن واکنش نشان دادند. در ارتباط با این موضوع آنها تصویری هم از خانه پدری ساده و بی‌آلایش سردار سلیمانی منتشر کرده و باقیاس این دو عکس،
گفتند بی‌ادعایی در عمل نشان داده می‌شود نه در کلام و شعر.

در ادامه تصاویر انتشار یافته در فضای مجازی را از سوی کاربران مشاهده می‌کنید.

کاخ علی کریمی تصویر کاخ علی کریمی کاخ علی کریمی خانه پدر سردار سلیمانی کاخ علی کریمی مقایسه خانه پدر سردار سلیمانی و کاخِ علی کریمی

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه کاخ علی کریمی با خانه پدر سردار سلیمانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..