تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات سیگارهای جعلی را بشناسید+جدول

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نامه‌ای که از سوی علی‌اصغر مرزی - رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت دخانیات کشور - به رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ابلاغ شده مشخصات سیگارهای جعلی و تفاوت آنها با سیگارهای اصلی اعلام شده تا بازرسان سراسر کشور در هنگام بررسی سیگارهای عرضه شده یا در حال حمل بتوانند سهل و سریع‌تر سیگارهای جعلی و قاچاق را تشخیص داده و ضبط کنند.

این دستورالعمل به معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و انجمن تولید ‌کنندگان، وارد کنندگان و صادر کنندگان کالای دخانی رونوشت داده شده تا شیوه تشخیص و تفکیک برندهای جعلی محصولات دخانی اعلام شود.

براساس جدول ذیل نحوه‌ تشخیص برندهای مختلف محصولات دخانی در مدل‌های گوناگون قابل مشاهده است.

مشخصات سیگارهای جعلی اعلام شد+جدول

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

سیگار‌های جعلی را بشناسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات سیگارهای جعلی را بشناسید+جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..