تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که ۱۷۰۰ بار در هفته سرود ملی انگلیس را می‌شنود

۶۲۵۷۲۸

۱۷۵۶  بازدید

یک مرد ۸۷ ساله بریتانیای دچار یک بیماری میهن پرستانه عجیب شده که در آن دچار یک توهم شنیداری می‌شود و سرود ملی انگلستان به طور مداوم در سرش پخش می‌شود.

برترین‌ها: یک مرد ۸۷ ساله بریتانیای دچار یک بیماری میهن پرستانه عجیب شده که در آن دچار یک توهم شنیداری می‌شود و سرود ملی انگلستان به طور مداوم در سرش پخش می‌شود. «رون گلدسپینک» امیدوار است ماه آینده با ملکه الیزابت دیدار کند تا به ملکه بگوید حتی بیش از او سرود ملی انگلستان را شنیده است. رون به بیماری نادری به نام سندروم گوش موزیکال مبتلاست که اساسا افراد کم شنوا را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث توهمات شنیدار غیر روانی می‌شود. علت و مکانیزم سندروم گوش موزیکال هنوز ناشناخته است، اما محققان معتقدند زمانی اتفاق می‌افتد که کمبود تحریک شنوایی وجود داشته باشد.محرومیت حسی باعث می‌شود مغز شروع به تولید صدا کند به همین دلیل این بیماری در افراد کم شنوا شایع است. تصور می‌شد حدود یک نفر در هر ۱۰۰۰۰ فرد بالای ۶۵ سال در انگستان به این بیماری دچار باشند.

مردی که ۱۷۰۰ بار در هفته سرود ملی انگلیس را می‌شنود 


رون همیشه از همسایه اش شاکی بودم، زیرا فکر می‌کرد تمام شب موسیقی پخش کرده و او را بیدار نگه می‌دارد. اما بعد متوجه شد که این صدا فقط در مغز او پخش می‌شود. رون حدود ۱۷۰۰ بار در هفته این موسیقی را می‌شنود. اگر چه او می‌گوید نسخه‌ای که می‌شنود بسیار خوب است، اما این تعدد پخش می‌تواند دیوانه کننده باشد. او هیچ راهی برای فرار از این توهم ندارد جز اینکه در یک گوشش سمعک قرار دهد و تلویزیون را روشن کند.

مردی که ۱۷۰۰ بار در هفته سرود ملی انگلیس را می‌شنود 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که ۱۷۰۰ بار در هفته سرود ملی انگلیس را می‌شنود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..