تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهنوش بختیاری تحت عمل جراحی قرار گرفت (عکس)

بهنوش بختیاری تحت عمل جراحی قرار گرفت (عکس)

 

بازیگر زن سینمای ایران با انتشار عکسی در اینستاگرامش خبر از بستری شدن و عمل جراحی خود داد. به گزارش ایران ناز خانم بهنوش بختیاری بازیگر مشهور کشورمان مورد عمل جراحی قرار گرفت . بهنوش بختیاری گفت خواهش می‌کنم از استرس و فشار عصبی و کار زیاد دور باشید .

 

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خود روی تخت بیمارستان نوشت:

 

«شکرخدا که جراحی سخت و روزهای سخت‌تر من به‌خیر گذشت… دوران استراحت رو طی می‌کنم… ازاقوام…دوستان… همکاران و مردم عزیزم که با محبت و عشقشون شرمندم کردن… ببخشید که نتونستم پاسخ تک به تک عشقامو بدم….خدا خودتون و عزیزتون رو همیشه سلامت نگه دارد…..خواهش می‌کنم از استرس و فشار عصبی و کار زیاد دور باشید….و هرکسی که شما رو ناراحت می‌کند حذفش کنید….قبل از صدمه زدن به سلامتی شما…هرگز در زندگیم تا این حد به مقام بزرگ پزشک پی نبرده بودم….و همینطور خدای خوبم رو تا این حد به خودم نزدیک ندیده بودم.»

 

بهنوش بختیاری تحت عمل جراحی قرار گرفت (عکس)

 

بهنوش بختیاری در بیمارستان

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهنوش بختیاری تحت عمل جراحی قرار گرفت (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..