تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت شارژ آهسته در پیکسل 2 ایکس‌ ال چیست؟

پیکسل 2 ایکس‌ال با وجود مجهز بودن به جدیدترین سخت‌افزار و شارژر ۱۸ وات، سرعت شارژ کمتری نسبت به رقبا دارد.

جدیدترین گوشی گوگل، با اینکه باه همراه شارژر ۱۸ واتی عرضه می‌شود؛ اما عملا توان شارژ آن از ۱۰.۵ وات بالاتر نمی‌رود.

بر اساس آزمونی که ناتان کی در گوگل‌پلاس منتشر کرده است، گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال به‌کندی شارژ می‌شود. این بررسی تأییدی است بر گزارش‌هایی که کاربران از طولانی بودن زمان شارژ گوشی منتشر کرده بودند.

هرچند این گوشی به همراه شارژری ارائه می‌شود که در سایت گوگل ۱۸ واتی عنوان شده است، نمودار ناتان کی حکایت دیگری دارد:

شارژ پیکسل ۲ ایکس‌ال

ملاحظه می‌کنید که چطور روند شارژ با توان حدودا ۱۵ وات آغاز می‌شود و سپس سریعا به ۱۰ وات کاهش می‌یابد. گوشی به همین شکل تا ۵۰ دقیقه شارژ می‌شود و بعد از آن، رفته‌رفته سرعت آن کاهش پبدا می‌کند و در نهایت بعد از گذشت دو ساعت و نیم زمان، شارژ کامل می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

کاربران معمولا سرعت شارژ باتری را به این شکل می‌سنجند که بعد از خالی شدن باتری، آن را به شارژر وصل می‌کنند و پس از نیم ساعت درصد شارژ را بررسی می‌کنند. باید بدانید گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال در این حالت تنها ۳۵ درصد شارژ را نشان می‌دهد؛ درحالی‌که سایر گوشی‌های هوشمند هم‌رده بین ۴۰ تا ۵۰ درصد شارژ می‌شوند.

متدهای مختلف شارژ سریع در روند شارژ، تغییرات مختلفی در ولتاژ ایجاد می‌کنند. در خصوص شارژر پیکسل ۲ ایکس‌ال، وقتی که شارژ زیر ۴۰ درصد است، گوشی باید ۹ ولت جریان تا سقف ۲ آمپر دریافت کند؛ اما پیکسل ۲ ایکس‌ال ولتاژ را تغییر نمی‌دهد و آمپر دریافتی هم از ۱.۲ درصد، یعنی تقریبا ۱۰ وات بالاتر نمی‌رود.

به گفته‌ی ناتان کی، برای این ماجرا دو دلیل می‌توان متصور شد؛ اول اینکه گوگل عمدا جریان شارژ را محدود کرده است تا از اتفاقاتی نظیر افت کیفیت و خرابی باتری که در نکسوس 6P رخ داد جلوگیری شود. دلیل دیگر که با توجه به مشکلات زیاد گزارش‌شده از پیکسل ۲ ایکس‌ال، دور از ذهن نیست، اینکه تراشه‌ی مدیریت برق به درستی برنامه‌نویسی نشده است.

گوگل هنوز اظهار نظری در این خصوص انجام نداده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت شارژ آهسته در پیکسل 2 ایکس‌ ال چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..