تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش امام خمینی (ره) بعد از ش&

واکنش امام خمینی (ره) بعد از شنیدن سرود به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 13 آبان در تاریخ ایران سه حادثه سرنوشت ساز را به خود دیده است، ابتدا تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43، سپس کشتار جمعی از دانش آموزان معترض به سیاست های رژیم پهلوی در سال 57 و پیش از پیروزی انقلاب و در نهایت اعتراض دانشجویان به فعالیت سفارت امریکا در ایران که منجر به اشغال لانه جاسوسی در سال 58 شد.

در میان شور و حال همه مردم پس از به ثمر نشستن نهال انقلاب و از سویی دیگر ریشه‌کن کردن سفارت امریکای جنایتکار به عنوان دشمن اصلی ملت ایران دست نوشته ها، دیوار نوشته ها، عکس ها و فیلم های بسیاری تهیه و ساخته شد، اهالی شعر و موسیقی نیز برای این حال و هوای مردم سرودهای مختلفی را سرودند که یکی از شاخص ترین آنها سرود "آمریکا ننگ به نیرنگ تو" بود.

زمانی که این سرود به خدمت حضرت امام راحل فرستاده شده ایشان واکنش جالبی نشان دادند که امروز در روز 13 آبان خاطره آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

در ادامه ویدئویی را درباره نظر معمار کبیر انقلاب در خصوص سرود "آمریکا ننگ به نیرنگ تو" ببینید.

انتهای پیام/

نظر امام راحل در خصوص سرود "آمریکا ننگ به نیرنگ تو"



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش امام خمینی (ره) بعد از ش&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..