تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد عجیب مرد هندی با نگه داشتن شمع های روشن در دهان! فیلم

مرد هندی با نگه داشتن بیشترین شمع روشن با دهانش رکود شکست ! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد اهل بمبئی هند با نگه داشتن بیشترین شمع روشن در دهانش، نام خود را در کتاب رکورد گینس ثبت کرد. "دینش آپادهایایا" توانست 22 شمع روشن را در دهان خود نگه دارد و نامش را در کتاب گینس ثبت کند.

ویدئویی که در صفحه فیسبوک رکوردهای گینس منتشر شده است وی را در حالی که این تعداد شمع را در دهان خود قرار داده است  نشان می دهد. با وجود اینکه تنها 18 ساعت از انتشار این ویدئو می گذرد حدود 3.7 میلیون نفر از آن بازدید کرده اند.

"دینش" که دارای استعداد فراوانی است نخستین بار نیست که نامش را در کتاب گینس ثبت می کند. او که یک معلم است دارای 57 رکورد محلی و 3 رکود جهانی است. از رکودهای وی می توان به خوردن بیشترین دانه انگور( 73  دانه )  در مدت 1 دقیقه و نگه داشتن بیشترین توپ بیلیارد با یک دست (10 توپ ) اشاره کرد.

 انتهای پیام/

مرد هندی با نمایشی عجیب نامش را در گینس ثبت کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد عجیب مرد هندی با نگه داشتن شمع های روشن در دهان! فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..