تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه بیف زوچینی

۶۲۲۶۸۵

۱۱۰  بازدید

مجله سرآشپز - ایمان دلقندی: بیف زوچینی غذایی مقوی و خوشمزه با گوشت و کدو است.


مواد مورد نیاز


راسته گوساله (خردشده): 160 گرم کدو سبز تیره (رشته ای خردشده): 1 عدد کدو زرد (خردشده): 1 عدد سیر (ریز خردشده): 2 حبه هویج (خردشده): 1 عدد گشنیز (خردشده): 3 گرم سس گلیز: 30 میلی لیتر نمک و فلفل سیاه: به  میزان لازم روغن زیتون: 30 میلی لیتر
 بیف زوچینی


روش پخت:


1.    گوشت (از قبل خردشده) را به نمک و فلفل آغشته کرده و به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید تا مزه دار شود.


2.    هویج، کدو سبز و کدو زرد را به مقدار نمک، فلفل و روغن زیتون (در حد چرب شدن مواد) و سیر (از قبل با لبه چاقو له و ریز خردشده) آغشته کنید.


3.    سبزیجات را در سینی فر بریزید و در طبقه وسط فر از قبل با دمای 200 درجه سانتی گراد گرم شده، به مدت 10 دقیقه قرار دهید تا کمی نرم شود.


4.    تابه ای را روی حرارت بالا قرار دهید. مقداری روغن زیتون درون آن بریزید تا داغ شود. سپس گوشت مزه دار شده را داخل آن ریخته و به مدت 5 دقیقه تفت دهید تا پخته و ترد شود (در حین پخت آن را هم بزنید تا نسوزد).


5.    سبزیحات کبابی را به مواد اضافه کنید. بعد سس گلیز و گشنیز را به آن افزوده و به مدت 2 دقیقه تفت دهید. سپس تابه را از روی حرارت برداشته و بیف را به ظرف سرو منتقل کنید.

•    سس گلیز را می توان به صورت آماده از فروشگاه های مواد خوراکی تهیه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه بیف زوچینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..