تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوپ نخود؛ شامی سبک برای شب های پاییزی

۶۲۳۳۸۶

۲۲۷  بازدید

سوپ نخود یک پیش غذا یا غذای سبک و خوشمزه است که طرز تهیه آن را آورده ایم.

ماهنامه سفره ایرانی - غزاله خالدی: سوپ نخود یک پیش غذا یا غذای سبک و خوشمزه است که طرز تهیه آن را آورده ایم.


مواد لازم:روغن زیتون: به مقدار لازم پیاز (نگینی خرد شده): یک عدد هویج (پوست کنده و نگینی خرد شده): 2 عدد ساقه کرفس: 3 عدد نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم سیر (ریز خرد شده): 6 حبه زیره (پودر شده): 2 قاشق چای خوری تخم گشنیز (پودر شده): یک قاشق چای خوری فلفل قرمز (پودر شده): به مقدار لازم رب گوجه فرنگی: 3 قاشق سوپ خوری نخود (پخته): 800 گرم مرغ (پخته): 2 پیمانه برگ اسفناج تازه: یک پیمانه برگ جعفری (خرد شده): یک قاشق سوپ خوری برگ گشنیز (خرد شده): یک قاشق سوپ خوری برگ نعناع (خرد شده): یک قاشق سوپ خوری برش های لیمو: برای تزئین  طرز تهیه سوپ نخود
طرز تهیه:

حدود سه الی چهار قاشق سوپ خوری روغن را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید. پیاز، هویج و ساقه کرفس را در آن تفت دهید تا نرم شوند. نمک و فلفل سیاه اضافه کنید. سیر، زیره، تخم گشنیز و فلفل قرمز را اضافه کرده و حدود یک دقیقه تفت دهید. رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و اجازه دهید مواد به جوش آیند، سپس حرارت را کم کنید و در ظرف را بگذارید تا مواد حدود 20 دقیقه با حرارت ملایم بپزند و سبزیجات نرم شوند. مواد را در مخلوط کن بریزید و به صورت پودر در آورید. سپس بقیه نخود، گوجه فرنگی نگینی خرد شده، مرغ پخته و ریش ریش شده، برگ اسفناج، برگ جعفری، برگ گشنیز و برگ نعناع را اضافه کنید و ظرف را روی حرارت قرار دهید تا اسفناج نرم شود. در آخر، نمک، فلفل سیاه و آب لیمو ترش افزوده و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوپ نخود؛ شامی سبک برای شب های پاییزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..