تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر امام خمینی(ره) درباره تسخیر لانه جاسوسی+فیلم

نظر امام خمینی(ره) درباره لانه جاسوسی+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛به مناسبت روز 13 آبان و روز دانش آموز فیلمی از امام خمینی(ره) پیرامون ماجرای تسخیر لانه جاسوسی منتشر می شود.

امام خمینی(ره) در این فیلم پیرامون تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام می فرمایند:"اما قضیه این جایی که شما اسمش را سفارت خانه می گذارید و ما اسمش را جاسوس خانه می گذاریم این قضیه را یک دسته ای از جوانان ما رفتند و آن جا را گرفتند و دیدند محل جاسوسی است آن جا و سفارت خانه نیست. با اسم سفارت خانه محلی درست کرده اند برای جاسوسی و توطئه منطقه نه تنها توطئه برای ایران آن هایی هم که آن جا هستند خودشان جاسوس هستند." 

انتهای پیام/

نظر امام خمینی درباره حرکت دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر امام خمینی(ره) درباره تسخیر لانه جاسوسی+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..