تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش منتخب تئاتر دانشگاهی در تالار مولوی

نمایش منتخب تئاتر دانشگاهی در تالار مولویبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش‌های «مجلس مختلف‌خوانی» به کارگردانی مرتضی جلیلی‌دوست، «کشیده» به کارگردانی امیر نجفی و «قضیه» به کارگردانی سجاد امیرمجاهدی در مرکز تئاتر مولوی اجرای خود را شروع کردند.

بر اساس این گزارش، نمایش «مجلس مختلف خوانی» به کارگردانی مرتضی جلیلی دوست که از منتخبین بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی و نیز جشنواره تجربه است، هر روز ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اصلی این مرکز روی صحنه می‌رود. این نمایش توسط دانشجویان پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران تولید شده است.

نمایش «کشیده» به کارگردانی امیر نجفی نیز از دیگر نمایش‌های معرفی شده از دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی است که هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود. نمایش " کشیده " از حضور دانشجویان دانشگاه سوره بهره می‌برد.

همچنین سالن اصلی این مجموعه نمایشی هرشب ساعت ۱۹ میزبان نمایش " قضیه" به کارگردانی سجاد امیرمجاهدی از دانشکده هنر و معماری است که این نمایش نیز از دیگر برگزیدگان بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی است.

انتهای پیام/

نمایش‌های دانشجویان در تالار مولوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش منتخب تئاتر دانشگاهی در تالار مولوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..